Страници

понеделник, 23 август 2010 г.

КУРВИ И ШИБАНЯЦИ В ХРАМА!


Влизай, пали свещи, излизай, купи си евтино кръстче и залепяща се икона за колата. Църквата не я ебе как си облечен. Дори да си съблечена така, сякаш тази нощ твърдо си решила да духаш на Семинарията в кенефа след концерта на Преслава.
Ужасно много харесвам гърдите ви, момичета, цяла нощ ги сънувам и в море от цици плувам, но в църквата не ми действат. Единствено там и в реанимацията не ми пренасочват кръвта в слабините, не ми предизвикват желание да ви чипкам като дядо Стефчо (Бог да прости черния му мустак). Затова, вместо да чакам извинение от Божидар Димитров, предпочитам да очаквам летния каталог на Българската православна пасмина за дрескода в храма. Не може тя да протестира само когато мъжете се обличат като жени и отпрашват да ги опрашват на гей парад. Трябва да ни препоръча и как да изглеждаме под купола, когато не можем да се сетим самостоятелно. Не може да анатемосваш Мадона, понеже пее разгонено и разголено в деня на отсечената глава на Йоан Кръстител. А когато около мощите му игла да хвърлиш, гол пъп ще продупчиш – тогава само да си чоплиш брадата.
Ние сме псевдонабожни, тя е псевдоцърква и в крайна сметка се получава крайно неприятен религиозен кич. Получава се така, че по шорти и джапанки през август не можеш да влезеш в съдилище, дори да платиш административна такса. Но можеш да се отбиеш след плажа – ей така, да запалим една свещичка за късмет. Вие бунтари ли сте, с религията ли се ебавате, така ли се явявате да искате по-висока заплата при малкия си земен шеф, както отивате да молите живот и здраве от големия.
В църквата може да си облечен бедно, но не и неуважително. Не и с окапания анцуг и с подпетените обувки, с които се изхвърля боклука. Не и като музикална клоака на участие. Все пак отиваш на среща с Тайнството, а не на среща с киселото зеле или в хотелската стая на тайнствен бизнесмен. Божидар Димитров е вероятно последният човек, от когото бих приел съвет каква риза да си купя. Но за набъбналите ви зърна край светите мощи е чак срамно прав. Срамно, защото очевидно от Бога нямате срама, защото сами не можете да си установите елементарни критерии за елементарно приличие. Даже не заслужавате по-леките курвенски паралели с рускините. Това, което символизирате, трябва да бъде сравнявано с леката украинска и полска промишленост – най-ненадминатите леки промишлености на континента.
Пред катедрала травеститите с години си връзват пишките с конец, за да се продадат като пички. На двора циганка обслужва двама клиенти наведнъж. Вътре човешки боклук краде стотинките от иконите, самата църква дори краде от мен – чака да ми види гърба и клисарката с ревматичните крака бяга да ми угаси свещта. Не ми се ходи повече на подобни места. Последния път ми искаха 20 стотинки за бърза тоалетна в Жеравна. Препоръчвам на НАП да отиде и да провери тази търговия, защото православието може да сме го освободили от данъци, но специално за платената урина нищо не сме се разбирали.
Това отдавна не е религия, не е православие, това е гнус. И някой ден, когато се срещнем с Бог, лично ще му обясня всичко. Лично ще му се оплача от всичките шибаняци, представящи се за негови хора. Като започна от задника в расо, който едновременно кръщава и говори по мобилния си. Когато го вдигна за трети път, го предупредих – ако не те търсят Отгоре, затвори проклетия телефон или ще го счупя в немитата ти, вече втвърдена брада. А задникът – пречите на ритуала, напуснете храма. Напускам го, вътре не се издържа от набожен кич. Той тръгна от самата Българска православна пасмина, а после миряните сами си донесоха циците и мръсните крака. Вървете по дяволите с тях, защото при Бог така не се ходи. Така човекопотокът може да поддържа огъня със свещите си, но от огъня няма смисъл.


Калин Руменов

Няма коментари:

Публикуване на коментар