събота, 29 май 2010 г.

Кин Стоянов, бившият съпруг на жената на Волен Сидеров, проговори:КАПКА И ВОЛЕН МИ ВЗЕХА АПАРТАМЕНТА!


Синът ми Димитър Стоянов ме преби...
- Господин Стоянов, защо се свързахте с нес?
- За да продължа разпаления скандал от госпожа Стела Сидерова, тръгнал от вашия вестник и да се ползвам от призива ви за повече информация по темата.
- Имате думата...
- Волен Сидеров и Капка са много опасни хора. С тях много трябва да се внимава. Трябва да внимавате дори и вие, които пишете против тях...
- Но ние искаме всички мнения и не заемаме страна...
- Дори и така да е, те няма да оставят нещата така. Преди година, когато най-законно си поисках дела от общия ни апартамент с Капка, Волен ми каза в очите – Аз ще ти съсипя живота! Каза го и го направи. Днес апартаментът е тяхна собственост. Принудиха ме да им го прехвърля чрез родния ми син Димитър, който ме преби...
- Става въпрос за евродепутатът Димитър Стоянов, нали така?
- Точно така. Волен го превърна в свое куче и го развали като човек. Собственият ми син ми изрева в очите, че ще ме убие, ако не дам на майка му апартамента. Дадох им го, защото знаех, че говори сериозно. Волен е способен да направи такова нещо и Митко да го послуша...
- Сигурни ли сте в думите си, господин Стоянов...?
- Така, както съм сигурен в името си. Напълно подкрепям думите на госпожа Стела Сидерова за сина й. Още повече, че те са изречени от една майка. Пазете се от този човек, призовавам и хората да се пазят. Те са отмъстителни и опасни и винаги намират начин да ти напакостят...

Едно интервю на
Деси Монева


Бел. Ред. Редакцията ни продължава да апелира за още информация по скандалната тема. Инцидентно нашият вестник се превърна в една своеобразна обществена и семейна Темида за уважавания от нас политик Волен Сидеров. Чакаме с нетърпение и неговата дума, като и тази на всеки един, който има какво да каже по темата...

Няма коментари: