неделя, 26 септември 2010 г.

Мобилните оператори се гаврят с нас!

На война с измамниците!
Хакери съсипали системата на М-Тел, източили личните ни данни? Мутри събирали дълговете на абонати на “Глобул”
Българските мобилни оператори побъркаха своите абонати. И вместо най-после да се поевропейчат, стават все по-нагли и по-нагли. Хиляди хора заливат форумите с гневни коментари, а Фейсбук страницата - „МТЕЛ са лъжци и измамници! Вече ми писна от тях“, вече има над 1000 последователи. Безброй оплаквания има и от конкурентите им “Виваком” и “Глобул”, показа проверка на “ШОУ”.
Проблемът, който в момента мъчи абонатите на М-Тел, е, че не могат да си платят сметките, защото мобилният оператор обновява софтуера за обслужване на клиенти. Целта на цялото „упражнение“ е по-качествено обслужване в бъдеще. В Интернет обаче върви друга, изключително шокираща версия. Според потребител, подписал се като Истината, ситуацията е следната: “Истината за проблемите е съвсем друга и е сведена до знанието само на ръководните органи в компанията. Преди около две седмици хакери атакуват мрежата на М-Тел, източват личните данни на милиони абонати, а след това напълно изтриват и унищожават системата на М-Тел. Ръководството на компанията взема решение да замаскира напълно инцидента с въвеждането на някаква измислена авангардна система за обслужване на клиентите. И, разбира се, заради тази уж „авангардна“ система компанията не е в състояние да даде никаква информация на абонатите за текуща сметка, остатък безплатни минути, че и по-зле, заради нанесената хакерска атака, компанията не е в състояние да издаде и коректни фактури, поради което вземат решение изобщо процедурата по издаването на фактурите да бъде спряна за неопределено време. Операторите от *88 са инструктирани да отговарят със стандартно извинително съобщение. В момента специалисти от известна антивирусна компания работят по възстановяването на системата, но не се ангажират с конкретно време за възстановяване на нанесените щети. Честито на компанията!”



Но мъките в М-Тел не спират дотук. Изключително изнервящи са лъжите на служителите на оператора с 15-годишна история, както се хвалят в рекламите по медиите. Те разкарват абонатите си, казвайки им да минат „малко по-късно“, за да платят дължимото. Но това „малко по-късно“ няма край и някои хора вече бягат от работа, за да висят по опашки, хранейки надежда, че след няколко часа номерът им ще бъде активиран.

А надписването на сметките и другите подобни шмекерии нямат край, твърдят препатили в Интернет. Те алармират, че ако не следите месечните си сметки, можете да пропуснете “дребната подробност”, че от М-Тел са забравили да включат безплатните ви минути например.
Положението и при другите мобилни оператори е подобно. Ето какво споделя в Интернет потребител с никнейм Satania: “Аз съм абонат на “Виваком”. Два месеца подред ми се случва в извлечението ми да има номера, на които не съм звъняла, а няма и как някой зад гърба ми да го е направил от моя телефон.” Нат пък допълва “милата родна мобилна картинка”: “Глобул” са много по-зле! Знаете ли, че ако закъснеете с някоя сметка, ви продават личните данни на мутренска организация, която започва системен терор??? Ами ако не знаехте досега, сменяйте “Глобул”, докато не са ви продали!”
Мълчанието е злато

С изключение на агенция “БЛИЦ”, вестник “ШОУ” и още 2-3 издания сред които ПОДЗЕМНА МЕДИЯ, медиите останаха глухи за стенанията на абонатите на М-Тел. Причината – останалите са платени от него. Пресрекламата на гиганта пък се държи от... адвокатско-вестникарско-футболната фамилия Баткови.

1 коментар:

Ник каза...

Тези мобилни и енергийни компании,влязоха в България точно с тази цел-ограбване,изнудване и тормоз!Не вярвате,тогава защо е тази тема?Не плащайте масово за измамите!Тези компании изсмукват България,финансово,енергийно и психически.Те са в "топла"връзка с правителствата и комисията за регулиране.Те са наши приятели само по телевизията, но всъщност са наши врагове!Не вярвайте на вълчо,наметнал овча кожа!Действайте твърдо,те не са божи помазаници,обикновени мошеници са!