четвъртък, 21 януари 2010 г.

Симеон Дянков: ЗАПЛАШВАТ МЕ!


С всеки изминал ден слуховете за натиск над представители на действащата власт започват все по-често да се появяват в публичното пространство. След като шефът на агенция „Митници” Ваньо Танов гръмна пръв новината за съществуващи заплахи за живота му, такива слухове се появиха и от институцията, поверена на Симеон Дянков. Пред свои най-приближени служители министърът на финансите споделил, че от тук от там до него достигат заплахи срещу персоната му. Хора и фирми, чиито интереси са засегнати и пресечени от политиката на Дянков, намират начин, не официално разбира се, до неговите уши да достигне, че те няма да оставят нещата така. „С реформата и плануваната програма на министерството на финансите много богати хора ще обеднеят, други - ще влезнат в затвора и те много добре осъзнават това. Следователно в очите им аз съм най-ужасяващият фактор, от който зависи това. Заплашват ме! Но не се страхувам! Защото най-голямата заплаха в живота им съм аз”, споделил със самочувствие Дянков.

Няма коментари: