понеделник, 13 септември 2010 г.

НСБОП КРАДЕ ПО ВРЕМЕ НА АКЦИЯ!


Липсват пари от къщата на брата на арестувания в Перник прокурор При обиска в къщата на Васил Михайлов, брат на заместник-окръжния прокурор на Перник Бисер Михайлов, са изчезнали пари. 8000 лева и 2700 евра ми липсват. Те не са описаните в протоколите, заяви той по бТВ тази сутрин, като уточни, че най-вероятно ако не се намерят парите ще подаде жалба. Васил Михайлов беше задържан при зрелищна акция на ГДБОП в къщата си в Перник, но няма повдигнато нито едно обвинение. Брат му пък беше арестуван по същото време, след като Ирина Лекова се оплака в МВР и ДАНС, че той я е заплашвал, защото бил лихвар.Човекът, който стои в основата на обвинението срещу брат ми, е майстор, който той нае за ремонт, обясни днес Васил Михайлов. Двамата с познавали поне от десетина години. Били приятели, ходели си семейно на гости. Запознали се, когато магистратът наел майстора да му прави банята в апартамента. Брат ми му имаше такова доверие, че даже той имаше ключ от апартамента му. Така го е защитавал, дори и пред мен. Аз съм му казвал: "Бисере, този човек мисля, че в цените те лъже, материалите, които купува, не са тези, за които ти ги представя".Калин Леков обвини Бисер Михайлов, че му е отпуснал кредит за 10 000 евро и получавал лихва от 3700 лв. на месец.Според Васил Михайлов обаче Калин поискал заема, а брат му взел парите от трима приятели, за да му помогне. Той каза: "Калинчо вече разширява бизнеса си и иска да участва в някакъв конкурс за еднофамилни къщи, които ще строят в Батак. За целта ... изискването конкурсното е да внесе гаранция от 20 000 лв., че е състоятелен да участва на този конкурс с други фирми". Поиска от мен парите, но аз ги нямах, така че брат ми взе заем от други хора.Пред бТВ перничани са споделили, че Калин и Ирина Лекови дължат много пари на различни хора в града. Те обаче не пожелаха да застанат пред камера, защото се страхуват от саморазправа. Една жена е споделила, че Леков й дължи над 30 000 лева за неизвършени строителни работи, върви досъдебно производство срещу него в полицията.

Няма коментари: