неделя, 28 февруари 2010 г.

Алексей Петров : АЗ СЪМ ВИНОВЕН И ЗА ЗЕМЕТРЕСЕНИЯТА В ЧИЛИ!


Не познавам Ахмед Емин и никога не съм се срещал с него, заяви чрез адвоката си Румяна Радкова арестуваният бивш съветник от ДАНС Алексей Петров. Сега очаквам и за земетресението в Чили да ме обвинят, добави той защото и за там съм виновен. Адвокат Радкова пък допълни, че подзащитният й се чувства добре и единственото развлечение, което има в ареста, е да чете вестници. "Близките му идват често, а американският посланик Джеймс Уорлик все още не е отговорил на искането на подзащитния ми за среща", съобщи още Радкова.Междувременно разследването срещу него продължава с разпити на служители от ДАНС, с които Петров е работил. "Ще проведем разговори с колегите, за да видим имало ли е нещо притеснително в работата му", обясниха разследващи, пише „Стандарт”. От прокуратурата обаче категорично отказаха да коментират дали чужди служби са отправяли предупреждения за работата на Петров в ДАНС.В същото време зам.-шефът на ДПС Камен Костадинов запита по бТВ бившия премиер Сергей Станишев каква е била причината Алексей Петров да бъде назначен за съветник на Петко Сертов."Ако все пак е имало сигнали от партньорски служби за липса на доверие, защо експремиерът не е реагирал и не е поискал освобождаването на съветника", попита още Костадинов. "За мен бяха важни докладите на Европейската комисия, в които винаги се даваше висока оценка на работата на ДАНС", отговори минути по-късно Станишев, но без да отрече категорично, че партньорски служби са отправяли предупреждения за действията на бившата барета. Станишев припомни, че по време на предходния мандат имаше скандал, в който Алексей Петров бе осветен като офицер под прикритие в ДАНС. От думите му стана ясно, че екссъветникът е бил на трудов договор в НСС от 1999 г. и е преминал в ДАНС при вливането на службата. "Той не е бил съветник, а експерт, пълни глупости са, че е ръководил ДАНС и страната. Това са шменти капели, според популярния израз", допълни Станишев.

Няма коментари: