четвъртък, 13 май 2010 г.

500 000 ЛЕВА ОТ МАФИЯТА ЗА ДЪРЖАВАТА!


Костов представя като свои идеите, които е чул от мен, изригна Бойко Борисов Поне 500 милиона лева от спецакциите на МВР, ДАНС и Прокуратурата да влязат в държавата очаква министър-председателят Бойко Борисов, обяви самият той в сутрешния блок на БНТ 1. Именно огромните суми, свързани с ударите на антимафиотите, карат премиера да брои борбата с престъпността като антикризисна мярка, стана ясно от неговото изказване.“Днес ми направиха операция за 42 милиона лева и ми спестиха още толкова. Винаги съм твърдял, че най-добрата антикризисна мярка е борбата с корупцията и престъпността, с източването на държавата. С тези акции допълнително трябва да се вземат около 500 милиона лева. До август – септември ще направим още куп операции, които ще попълнят резерва”, каза Борисов.Той коментира и изказванията на лидера на ДСБ Иван Костов през последните няколко дни. “Преди 3-4 дни обясних как ще попълним фискалния резерв. Съжалявам, че чуват нещата от мен, а след това излизат и казват: Борисов, да направим еди какво си! Едва ли не излиза, че те са хората, които дават идеите”, възмути се премиерът и добави: “Казах публично, че ще ползваме част от държавния резерв и чакаме най-подходящия момент за цената на облигациите на пазара. Подобни действия бяха забранени на Гърция, но ние имаме възможност да ги направим. Разполагаме с 6 милиарда в задния джоб. В същото време аз не мога да оставя съсловие на български граждани да погине. Затова направихме промените в бюджета – да за могат тези съсловия да минат през

Няма коментари: