събота, 21 август 2010 г.

Светослава Тадаръкова - ОБИЧАМ ИВО КАРАМАНСКИ КАТО ПИСАТЕЛ



В интервю за вестник на „Папарак” частният детектив №1 Марин Маринов направи сензация - че тв звездата Светослава Тадаръкова имала дъщеря от Кръстника на мафията Иво Карамански. Броят беше още топъл, когато Светослава се обади разгневена в редакцията. Днес публикуваме нейното интервю и реалната истина за скандала.

- Г-жо Тадаръкова, какво толкова ви ядоса в интервюто с Марин Маринов?

- Марин явно съвсем е изкукуригал! Видях го за последен път преди около половин година, когато ме покани в предаването си по телевизия „7 дни” да си спомним за Иво. Мислех, че с Марин сме приятели. Когато едва не загина при убийството на Карамански, му се обадих, за да му кажа колко се радвам, че е жив... Да твърди, че имам дете от Карамански?! Просто не мога да повярвам! Да не сте си го измислили вие?

- Разбира се, че не. Имаме запис.

- Не очаквах от него такъв удар в гръб!

- Да не би да не искате да се разкрие истината?

- Каква истина? Това е пълна и долна лъжа! Когато срещнах Иво Карамански за пръв път, аз вече бях бременна в осмия месец с дъщеря ми. Очевидно не може да е негово дете, нали? Всички, които ни познават, знаят колко влюбени бяхме с мъжа ми. Книгата ми „Кръстника и силните” започва тъкмо с тази сцена – как чакам Карамански да излезе от затвора с камера в ръка и с голям корем. Даже във в. Стандарт ми бяха пуснали такава снимка. После той и бодигардите му изфучаха от бариерата и се наложи да ги преследвам около час по улиците. Не знаех къде отиваха... Накрая ги настигнах в хотел Хранков и охранителите ме пуснаха, защото не очакваха, че една бременна жена може да направи нещо лошо в щабквартирата им.

- Тоест той не беше чувал изобщо за вас, така ли?


- Всъщност жена му Галя Лукановска го беше предупредила за мен още в затвора и името ми не му е било съвсем чуждо. Ние с Галя сме близки и ми е страшно н приятно, че се тиражират измислици за отношенията ми с Иво.

- Защо не признаете какви чувства изпитвате към Иво Карамански?
-
- Това са чувства, каквито изпитва всеки писател към героите си. Аз не мога да не ги обичам! Шекспир сигурно е обичал и Отело, и Макбет...

- Как реагира съпругът ви Димитър Тадаръков на скандала?



- Той смята да си поговори добре с Марин Маринов. Както само Тадаръков умее! Дано прословутият „частен детектив номер едно” не напълни гащите...


Едно интервю
На Деси Монева


Няма коментари: