неделя, 15 август 2010 г.

СКАНДАЛ! ПОРЕДНИЯТ ЧЕНГЕДЖИЙСКИ ГАФ!


Вече втори ден младежът не спирал да повръща и носът му да кърви, поясниха лекари, пише в. Труд.
“Чувствам се като VIP престъпник - пред болницата дежурят полицаи, като че ще избягам. Дори да можех, не бих го направил, защото нямам нищо общо с тази история. Ако докажат, че съм извършил нещо нередно, нека ме съдят и да ме пратят зад решетките. Не разбирам обаче как може униформени да си изтърват нервите и да раздават юмруци”, вдига рамене в болничното легло Емил. Именно там, докато бил на системи, му било повдигнато обвинение за палежа.
На 2 март т. г. изгоряла стара кола, собственост на съсед на Емил от белослатинското село Търнава. Полицията заловила подпалвачите - 19-годишните Здравко Юговски и Тони Йонов. В разпитите си двамата разказали, че поръчката им възложил Емил.
“Преди време бях свидетел по дело срещу белослатински полицай, който наби гражданин. Оттогава ченгетата ме дебнат. Сигурно върху момчетата, извършили палежа, е оказан натиск. Пропуснали са обаче факта, че от декември м. г. до юни т. г. бях на гурбет в Гърция”, поясни младежът. Според областната полиция във Враца Емил е бил обявен за издирване и има категорични доказателства, че е поръчал изгарянето на колата.
“Твърди се, че има записани разговори между клиента ми и подпалвачите. Исках копия от разпечатките им, но ми бе заявено, че процедурата по разшифроване на СРС-та отнема месеци. Питам се тогава на какво основание е задържан Емил?”, гневи се защитникът му Ангел Соколарски.
“Полицаите използваха, че адвокатът ми беше при дознателя. Нахвърлиха се, удряха ме безмилостно, ритаха ме и съскаха: “Лови химикалката и подписвай!”, твърди Емил. Адвокат Соколарски също потвърждава: “Когато слязох при подзащитния ми, го заварих облян в кръв. Опитаха се да го изкарат хипертоник, на когото му прилошало. В болницата обаче кръвното му бе нормално - 130 на 80.”
Полицията в Бяла Слатина се прочу през септември м.г., когато бяха задържани осем ченгета, сформирали свой частен КАТ. Делото срещу тях продължава, пише още Труд. Пред вестника шефът на врачанската дирекция на вътрешните работи, естестено казва, че всичко това било лъжа.

Няма коментари: