неделя, 6 юни 2010 г.

СКАНДАЛ! ЦВЕТАНОВ ЗАМЕСЕН В ДАЛАВЕРА С ХЕЛИКОПТЕРИ!


Брат ми е в ЮАР - банда на крокодили няма, няма организация, няма членски внос, твърди Евгени Милев Обвиненият за магистрални гражеби и убийства Евгени Милев-Гейзо на свой ред поде атака срещу вътрешния министър Цветан Цветанов. Нароченият за част от бандата на "крокодилите" мъж разтръби, че възнамерява да съди вицето на Бойко Борисов."Той ме натопи. Оклеветява ме, уронва престижа и достойнството ми. Това е чисто нарушение на конституцията. Такива като мен ги нарочват умишлено, за да перат пари. Отпускат се пари за разработки. Това са хеликоптери, това са Астри, това са джобни пари. Тези пари изчезват. Уж следят Гейзо, а всъщност пият кафе и пишат доклади", твърди Гейзо.Той обяви, че проблемите с печатите в паспорта му също са част от сценарий, организиран от Цветан Цветанов в сътрудничество със сръбските служби. "Брат ми е в ЮАР. Ако искате интервю, кажете на някого да ви отпусне пари за един самолет и отиваме да го видим", каза Милев и отрече категорично да е част от магистрална банда": "Банда на крокодили няма, няма организация, няма членски внос".Гейзо потвърди, че е бил съсед по килия на Алексей Петров по време на престоя си в следствения арест. "И там пари изкарвах. С писане на жалби, като адвокат. Научил съм как се прави по такива места. Бяхме в съседни килии с Алексей Петров. Според мен са го вкарали, за да го тормозят. Говорихме си. Той ми каза, че арестът е репресия, за което не лъже. Аз му отговорих да види какво е като ги вкарва вътре", завърши Евгени Милев.

Няма коментари: