сряда, 27 януари 2010 г.

Ясновидката Михаела: УБИЕЦЪТ НА СЕСТРИТЕ БЕЛНЕЙСКИ ЩЕ УМРЕ ДО МЕСЕЦ!



Фани Белнейска ми е най редовният клиент. За нея работя безплатно. Развалих магия на осиновните и деца. Освен че хората ме търсят за магии и лечителство на много болести, често до помощта ми прибягват и различни разследващи спецслужби, разказва ясновидката с дипломи от България, Турция и Русия.
Михаела Маринова е родена през 1965 година в село Дебнево, Ловешко. Завършила е “Социална педагогика” във Велико Търново. В Турция изкарва курс “Ислямска религия”. Има специализация и сертификат за лечител по нетрадиционна медицина от Москва през 2000 година. Тази година специализира и “Медияция” в София. В момента е и докторант по “Философия и парапсихология” в Москва. От 1994 година се занимава с ясновидство, диагностика, лечение и окултизъм.

- Михаела, кога разбрахте, че сте ясновидец и че се различавате от другите хора?
- Върнахте ме много години назад. Бях на 16, когато започнах да виждам неща, които околните не могат. За мен беше адски непонятно какво става – виждах събития, факти, действия, хора. Тогава с майка ми и баба ми отидохме при една нашумяла тогава ясновидка туркиня, тя ми предсказа всичко и каза, че ще уча много. Така е, аз съм учена в областта си. В последствие след 22-ата си година започнах по-интензивно да се уча. Налагаше ми се да избера между двете религии – християнска и мюсюлманска, тъй като майка ми е българка, баща ми е турчин. Трябваше да избирам, с две религии никой не работи.
- И коя избрахте?
- Мюсюлманка съм. Не съм си върнала турското име, макар че документите ми са готови. Но като Михаела станах твърде известна, хората така си ме знаят. След като избрах обаче мюсюлманската религия, в Турция наех двама ходжи, които ме обучаваха. Благодарна съм им много, те ме научиха да правя добро. А впоследствие аз развих лечителската си дарба. Започнах като ясновидец и като магьосник. С магии – правене, разваляне и гледане. През 1997 година разбрах, че мога да лекувам – това е природна даденост. Поставям диагноза, когато човек е лице в лице с мен или държа негова снимка. През 2000 година руснаците много ме оцениха. Имаше резултати от моята лечителска дейност.
- Над какви болести имате успехи?
- Помагам на епилептици, работа с мозък, гръбначно-мозъчни клетки, цироза на черен дроб, дискови хернии, изкривявания на гръбначен стълб, мускулни атрофии и дистрофии, язва, гастрит и др. Имам успех и при работа с инвалиди.
- Ясновидството помага ли Ви в реалния живот?
- Водих разследване по няколко убийства в Плевен, документите ми бяха готови за работа като следовател. Аз обаче реших да съм само в помощ на полицията, не на постоянна работа там, тъй като пътувам много. Скоро се върнах от Турция, а преди това от Белгия. Така съм по-добре. Съдействала съм в цялата страна, където съм била поканена. Сега също работя. Единствено на доброволни начала, тъй като отказах да бъда назначена за постоянно.
- Магиите като че ли са много разпространени днес. Вие казвате, че ги правите и разваляте. Увеличават ли се хората, които поръчват магии и не е ли това опасно за тях самите?
- Аз съм магьосник вече повече от 25 години. Самата дума магия стресира хората. Какво ли не съм наблюдавала през годините. Изпадане в депресивни състояния, влизане в психиатрични клиники... Изкарвала съм хора от лудницата. Когато се прави една магия, се прави едно обсебване на психиката на човек, енергиен сплит, възли. Започва разрушаването и на органи впоследствие. Рентгени и скенери не могат да засекат магията, тя е дух - препращане на сили. Лекарите успяват да засекат изпадане в болестно състояние, без да могат да поставят диагноза. В един такъв момент, в лутането си, хората стигат и до мен. Започва енергийно изчистване, което може да трае и ден – два, три, зависи до каква степен е пострадал организмът. След изчистването на отрицателната енергия, започва възстановяване на организма. Ако е по-млад човекът, по-бързо се оправя.
- По какъв начин става това изчистване?
- Аз развалям магии нощно време. Работя повече с вода и захар, защото те най-успешно и до 100% принасят информация, това, което аз предавам. Има и моменти, когато искам дрехи на пострадалия, примерно блузка, винаги от кръста нагоре, Коранът не разрешава от кръста надолу да е дрехата.
- Колко струва едно разваляне на магия?
- Зависи. Ако се работи продължително време, например 3 или 5 дни, естествено, че цената няма да бъде 25 лева. Защото първо отнема време и сила. Второ – например оня ден в Югозапаздна България имах две по-тежки магии, на следващия ден ми беше схванат целият крак. Но до този момент Аллах ме е опазил и нямам сериозни проблеми.
- Имате ли известни пациенти?
- Не знам какво името предвид, като питате – известни? Не работя с така наречените “звезди”. Те са алчни, искат да им правя магии за слава, богатство и пари. Алчни са и лъжливи. Гордея се с това че Фани Белнейска ми е пациент.Това е майката на убитите сестри Белнейски. Много ъсм и пологнала. Развалих направена магия на двете и осиновени деца. Направих черна магия на убиецът на сестрите. Исках специално разрешение и то ми бе дадено. Целта ми е до един месец убиецът им също да умре. Този човек не трябва да живее...
- Кой е той?
- Изчакайте един месец и ще видите.....
- Но все пак....
- Не мога да го назова. Нямам това право. Имам спомен з атова убийство все едно съм го преживяла. Знам много добре кой е убиеца и с помоща на силите които ме закрилят ще го накажем.
- Защо не останахте в Москва навремето, а се върнахте тук?
- Винаги ще се връщам на Москва, защото сякаш там трябваше да остана. След тридневни пълни изследвания там ми казаха, че съм приета в курса по нетрадиционна медицина. На 4-ия ден, след като минаха изследванията, в квартирата ми дойде една много красива рускиня, познавала се с хазайката. Да, ама не. Те се запознали предния ден. Така след няколко моабета - тя каза вече къде работи, че е една от сътрудничките на Путин и че той отправя към мен покана да остана да работя в Москва за КГБ. Исках да помисля, уплаших се, когато ме заведоха на пл. “Лубянка”, въпреки че аз пожелах да ме заведат там. На следващия ден получих покана от проф. Влахов - парапсихолог от Московския университет. Срещнах се с него, помолиха ме да въведа в България компютърната диагностика, но аз казах, че работя по друг начин. Разрешиха ми да се прибера в България и да помисля дали да се върна в Русия. През следващите 8 месеца изпращаха хора в Плевен да ме убеждават. Три разузнавания се интересуват от мен и сега в момента дори. Това са турското, българското и руското.
- И за кого работите в крайна сметка?
- За себе си. Единствено и само за себе си. Аз съм много независима, не членувам в нито една партия. Работила съм с определена група преди години, идваха през нощта, за да не ги види някой, тогава такива бяха времената.
- Физиологично различавате ли се от другите хора?
- Академиците в Москва видяха, че моят череп е отворен, голямата фонтанела е отворена, както и по шефовете в слепоочията черпът ми е отворен. Въобеще не трябва да шофирам, алкохол въобще не пия. Приятен човек съм, но понякога съм по-затворена. За да мога да бъда пълноценна в работата си, се оттеглям рано, не ходя по ресторанти и дискотеки. Предпочитам да си стоя повече вкъщи и продлжавам да работя по докторантурата си. В момента имам покана да преподавам в 3 университета, но към този момент отказвам. Може би след 5-6 години, сега нямам време за преподавателска дейност.
- Няма ли сред ясновидците в България и много шарлатани?
- В момента има много колеги, които работят, аз отговарям само за себе си. След като приключи ясновидството, аз казвам, ако има негативно влияние. Ако човекът е ял тази магия, аз казвам дали е ядена. Ако има муски или пръст разхвърляна, давам описание къде точно е. Описвам с огромни точности местата, където те живеят. Затова може би хората ми вярват. Аз няма как да проникна по друг начин в домовете им, освен чрез ясновидство. В Югозападна България в момента най-често срещаното явление е работа с живак. Това е твърде опасен метод и тези, които могат да работят с живака, правят единствено и само злини. При последното разваляне 35-годишна жена изплю живака пред мен. Беше с придружител, постоянно й прилошаваше, имаше симптоматика на болен човек, с температурара 37,8. Лекарите й казвали абсолютно нищо ти няма – здрава си. Но моята сила е голяма, изиска много концентрация, спокойствие. Аз не мога да гледам в момент, в който съм психически обременена. Отказвам. За да се възстановя, взимам един душ и трябва да имам поне 8 часа сън.
- Какво представлява бялата магия?
- Както казват старите хора – всичко е магия. Но кагото говорим за бяла магия, имаме предвид хубави неща. Бялото е хубаво. Много се радвам, когато дойдат хора, които искат хубави работи – муска за късмет, за сватба, или да им върви в работата, в бизнеса. Аз помогнах на хора, които бяха се докарали до фалит, имаха огромни складове, възстановиха си бизнеса за един месец. Така че бялото е хубаво. Да помогнеш на човек да оцелява и да му е по-леко. Има хора, които с катинар са им вързани нещата, в такъв момент просто намираш кода и го отключваш, за да потръгне.
- А бялата магия не е ли вредна?
- Не.
- Черната магия не се ли връща срещу недоброжелателите?
- Връща се срещу този, който е грешен. Аз също се пазя да не правя черни магии, защото мога да пострадам. Аз съм тази, която преценявам какво трябва да се направи.С този вид магии трябва много да се внимава иначе нещата отиват в огъня.
- Кое смятате, че е най-голямото добро, което сте свършили?
- През последните 4 години и половина 10 бебенца се родиха благодарение на моята терапия. И в Русе имам две бебета, едното вече се роди. Терапията е строго индивидуална, аз съм тази, която казва дали може да се помогне. Много пари се дават за ин витро, нека всеки да има дете.
- Наскоро беше 8-и, 8-и месец, 2008-а година, Вие какво мислите за тази дата?
- Aз бих казала нещо за годината като цяло. Високосна – не е много за сватби, за сключване на брак. Що се касае до датата, хората си търсят сензация – това са три осмисци и нищо повече. Тази година е много успешна за Лъвовете, а не е добра за Овена, за Близнаци и за Водолей.
- Какво я чака България?
- През следващата една година ще последва овладяване на цялата престъпност. Ще има движение на голяма част от турците в смесените райони – те искат повече права, ще има раздвижване, но скандали и бунтове - не. Турците в България, каквато съм и аз, сме кротки хора, ние сме родени тук. Аз съм решила, че трябва да живея тук и не вредя на никого. Не се очакват размирици. През 2010 пролетта носи яснота в политиката и в началото на 2011 се чакат по-строги закони.

Едно интервю на
Тони Стефанов
Kluki_media@abv.bg

Няма коментари: