понеделник, 4 октомври 2010 г.

НЕДЯЛКО НЕДЯЛКОВ : ДОГАН ИМАЛ САРАЙ? ХА - ВИЖТЕ ТОЗИ НА КЕВОРК!

Факсимиле от вестник "Ретро"!
Всики готовярт как Ахмед Доган имал голям сарай в Бояна и се питат, от къде пари да го построи. Защо никой не попита Кеворк Кеворкян, от къде са парите му за неговият сарай в Бояна? Знаете ли какъв сарай има той?
Войната Недялко Недялков - Кеворкян, постави съвременната българска журналистика в един моментен колапс. Извадиха се толкова кирливи ризи, миришещи на проядена мастилена тор че на човек откровено започва да му се придрайфа. От тази тор обаче се ражда нещо доста хубаво а това е истината за българският издателски бизнес. Жалка работа! Един бил взел пари под масата, друг мамил с тиражите - това ли е лицето на голямата журналистика? Пред своят вестник " Ретро", Недялко Недялков отвръща на удара на Кево с обещанията да го съди. ПАПАРАК  пише че , това не му било достатъчно ами ще плаща и на някой да го бие...
Радвам се че не съм голям журналист. Не искам перото ми да е омазано с лайната на продажността и слугуването. на алчонста и маменето на читателите... Не знач кой ще излезе правият от целият този спор но откровено ще си кажа личното  мнение. И от двата лагера ми мирише. Единственото което ми хареса от цалята работа е логичният въпрос на сина на поета Недялко Йорданов зададен в прав текст цитиран от вестникарската му публикация. Аз го изведох най - отгоре... Хора, тези типове правят милиони благодарение на нашата наивност! За тях е келипира, а за нас сеира.

Възмутено
Деси Монева

Няма коментари: