вторник, 22 юни 2010 г.

ПРОКУРАТУРАТА УБИВА БАРЕТАТА!


Съученик съм с шефа на БОП Станимир Флоров, това значи ли, че е мой човек, пита подземният бос Подсъдимият за контрол над наркоразпространението Златомир Иванов-Баретата обвини прокуратурата, че пречи на адекватното му лечение. Иванов лежи под конвой в частна болница в София след операция. Подсъдимият беше засечен от екип на bTV в ресторанта на лечебното заведение.Баретата - обвинен, че като лидер на организирана престъпна група, е печелил по 200 000 лева на седмица, е в болница след трета операция. Скоро му предстои да бъде върнат в затвора, което според самия него, би нарушило правата му."На мен ми беше отказана всякаква информация за здравословното ми състояние и какво трябва да правя от тук нататък. Пратиха ме при юристите. Може би помните Кокинов ехидно като каза, че имам проблеми под кръста. Някои писаха, че ходя с памперси и се напикавам. Досега не исках да говоря, но... по начина, по който действат, започвам да се съмнявам, чепрокуратурата иска да ме убие",каза Иванов. Посочените от обвинението като най-приближени до Баретата, сред които Антон Савов-Мамата, са в неизвестност. "Те продължават да твърдят, че контролирам отвътре, което е абсурдно. Защо само за определени личности се разсъждава така?!Аз съм съученик и със Станимир Флоров - сегашния шеф на БОП,това значи ли, че е мой човек?! Аз така написаният обвинителен акт не мога и да се защитя по него. Той е много общ", смята Баретата. Димитър Вучев-Демби е сред основните свидетели срещу Баретата, като го обвинява и за убийството на Антон Милтенов - Клюна. Според обвинението, Демби и Баретата са били в конкуренция. В момента Демби не е в ареста.- Демби те нарича убиец.- Да, убивам животни. А той от къде знае? Излиза, че аз каквото и престъпно да съм правил, все съм викал някой да гледа.- Убиец ли си?- Не. Но мога да убия човек, ако заплашва семейството ми и мен.

Няма коментари: