сряда, 29 септември 2010 г.

БОЙКО СИ ОТИВА???

Бойко Борисов
Толкова мога. Щом не ни харесвате, викайте си Станишев и Доган, каза премиерът

“При стачка си подавам оставката. Аз толкова мога. Давам всичко от себе си - от сутрин до вечер, дадох си здравето и нервите. Щом не ни харесвате - викате си Станишев, Доган и си ви дооправят. Толкова! Полагам огромни усилия, повече от това не мога. Толкоз мога!. Това призна емоционално премиерът Бойко Борисов в интервю по Канал 3 късно снощи.  Според него не само в обществото има огромно напрежение, а и той е напрегнат, защото полага огромни усилия да изкара държавата от кризата.  Това и правя - намалих цената на газа, може да е самохвалство, но за мен това бяха изключително трудни преговори. В три часа през нощта ги изгоних. Кой ще ми плати това здраве, попита той.  Борисов смята, че най-успешните сфери на управлението са борбата с престъпността, строителството, земеделието. Проблемите в здравеопазването той определя като "единствения трън в петата, единственото ми тежко място, където буксуваме". И ако Борисова (Анна-Мария) не се справи, ще сложа друг и тогава ще успея, закани се премиерът. За онези лекари, които източват здравната каса и са направили ремонт за 500 000 лв. вместо за 10 000 лв., премиерът каза: "Аз бих изхвърлил не шише, бих изхвърлил бидон по тоя доктор." Оценката му за Дянков е, че "той генерира отрицателна енергия заради липсата на пари и това кара всички да го мразят". Борисов призна, че финансовият министър "има много трески за дялане и ако не си ги поправи, ще има проблем с мен". Той обаче одобрява финансовата дисциплина на Дянков. Премиерът защити и Искра Фидосова от съмнения за прокарване на лобизъм в законите на парламента.
На въпрос на Сашо Диков как ще коментира изявленията на темата президент от Цветан Цветанов, Бойко Борисов рече: „Нямам никакви основания да считам, че той не е разбрал, че аз съм му ръководител! Аз му вярвам и не вярвам, да има намерения извън партийните ни интереси”. Диков попита за Симеон Дянков, който замина заедно с началничката на кабинета си, за която се говори, че му е любовница, в Китай. „ Нормално ли е това, което прави Дянков?”, попита Сашо. „Никога не се бъркам в личните работи на хората, ако това е подтекстът. Не се бъркам в личния живот на хората.” „Какво още те кара да го държиш? „Той генерира в себе си много отрицателна енергия, защото липсата на пари кара хората да го мразят. Министърът трябва да говори оптимистично! Дянков има много трески за дялане – знам ги и той го знае и ще има голям проблем с мен. Но тези трески не са във финансиите!”
„Защо не приемаш очевидни грешки, които имаш?” пипита Сашо Диков. „Е, какви грешки?” отвърна Борисов. Сашо Диков изреди Цецка Цачева, Фидосова, която вече наричат Лобистка... „Вие забравихте какви лобистки закони правеха миналите – курорти, гори, чудеса. Моите направиха три неща и вие проглушихте света. Как ще е лобистка? Не е вярно това! Как да призная като не е вярно?!” „Що не признаваш грешките си? Цветанов обяви за шейхове хора с три туби бензин и това беше поредният балон...”, атакува Диков.
„Тези хора не ги съдя аз”, отговори Борисов.  „Не се ли усещаш като самохвалко?”, запита Сашо Диков. "Има много голямо напрежение в обществото, даваш ли си сметка?"
„А в мене не се ли е натрупало напрежение? Бих хвърлил не шише, а един бидон върху тоя доктор ... Ти знаеш ли, че преговорите за газа бяха изключително трудни. В три часа през нощта Аз ги изгоних! Кой ще ми плати това здраве? Не да ме наричаш самохвалко!” отвърна министър-председателят.
„Задават се стачки...”, каза Диков. Борисов отговори: „Ако хората считат, че не сме за този пост, подавам си оставката – да идват Доган и Станишев. Щом не ви харесва, викайте си Доган и Станишев! Толкова мога! Щом не ме харесвате и искате друг, изберете друг! Толкова мога! Докато ме търпите! Ваша работа. За тебе съм самохвалко. За мен съм истински преуморен човек.”

Няма коментари: