сряда, 7 юли 2010 г.

ГЕРБ БИЛО КАТО БКП!



Изключена бях от ГЕРБ заради икономически интереси, заяви Дани Каназирева на среща с медиите по повод изгонването й от редиците на партията. Точка по точка тя опроверга всички мотиви за освобождаването й тази сутрин и в Нова телевизия, като бе категорична, че ще остане в общинския съвет. Имах чувството, че съм на заседание на политбюрото на ЦК на БКП, призна юристката. Според нея, всичко е започнало след като реагирала срещу таксата за приемането на столичните бали на сметището край Цалапица. "В това предложение имаше явна далавера, защото близо 15 милиона щяха да отидат във фирмата на бившият зам.-министър Димитър Пейчев", допълни Каназирева.
Веднага след това от областното ръководство на партията ми поискаха оставката без никакви мотиви, уточни тя.
Във връзка с Окръжна болница, Каназирева каза, че министър Анна-Мария Борисова е била подведена, за да не и се наложи да каже, че
министърката не е в час и няма представа под какво се подписва.
"След изборите всички в ГЕРБ полудяха по службички и назначения, а към партийната централа заваляха CV-та. Имаше абсурдни ситуации, при които се подреждаха желания за назначения - ако не стане за първото, може да се класираш за второто", коментира положението в партията Каназирева.
"Обидена съм, но не се сърдя на изпълнителната комисия за решението да ме изгони, защото е принудена да избира между морал и партийни интереси", допълни тя. На въпрос за отношенията и с местния лидер на партията и областен управител Иван Тотев, Каназирева заяви, че няма да коментира областни ръководители на партии, които се сравняват с Александър Македонски.
"Като отидох на изпълнителната комисия, там ме чакаше оставката ми като съпредседател на групата общински съветници от ГЕРБ. Тя бе прилежно написана и напечатана и оставаше само да я подпиша.
Това ли е новият морал в политиката? пипита риторично Каназирева. Имах чувството, че съм на заседание на политбюрото на ЦК на БКП. Търсеше се врагът с партиен билет, който се опитва да разруши устоите на държавата, партията и гази Конституцията", обясни тя. На изпълнителната комисия присъствал целият ГЕРБ елит, без премиера Бойко Борисов.
Каназирева оспори всички аргументи за изключването и. Първа причина: Публичните изяви и медиини участия. Кой член от устава съм нарушила с тях?
Второ: Уронване престижа на партията. С кое?
Трето: Имало много сигнали и жалби на граждани срещу мен. Не ми е представен нито един такъв. Къде са?
Четвърто: Не изпълнявам препоръките на изпълнителната комисия. Не съм получила нито една препоръка. Къде са тези препоръки?
Пето: Робувам на лични амбиции. Отговорът ми е един- направих самоотвод от листата за народни представители.
Шесто: Имала съм користни цели. Едно доказателство за това не е представено.
Седмо: Казусът Окръжна болница. Не защитавам ли тук обществения интерес? 20 хиляди души не са ли гражданско общество?
Тук идва време и на друг казус- столичните бали с боклука. В това предложение имаше откровена далавера, срещу която аз реагирах остро. Възразих срещу това милиони да отидат в дружеството Тракия РМ, предупредих всички партийни началници, а на другия ден ми сервираха оставката като председател на групата общински съветници в ОбС".
"Има ли връзка между Тракия РМ и дружинката, която написа оставката ми?", попита Дани Каназирева. Тя не конкретизира имената, които влизат във въпросната дружинка, но според вътрешнопартийната клюка, това е групичката около областния управител Иван Тотев, в която влиза и депутатът Стефан Дедев.
Изключената от редиците на ГЕРБ юристка подчерта, че няма да напусне общинския съвет, въпреки натиска от страна на бившите си вече съпартийци, тъй като с позициите си защитава интересите не на някоя политическа сила, а на гражданите на Пловдив.
"Оставам! Ако намерете нещо неморално в работата ми досега и в бъдещата ми работа, съм готова веднага да внеса оставката си, казва Дани Каназирева.

Няма коментари: