сряда, 21 юли 2010 г.

НИКОЛАЙ КОЛЕВ - БОСИЯ ПРЕД ПОДЗЕМНА МЕДИЯ : ВРЕМЕ Е ЗА РЕВОЛЮЦИЯ! ЧЕНГЕТА ЩЕ УБИЯТ ЦВЕТАНОВ!



- Какво става в държавата господин, Колев? Партийни, войни, заплахи, папки, разработки, досиета.....-


Разиграват се театри и всякой стреля на сляпо от страх. Знае се че ще падат много глави и всеки покрива своята и насочва секирата към другата....

- Но държавата няма ли воля да се справи с проблема и да намести нещата?

- Бойко Борисов ли? Той е днес държавата. Та той е един от главните играчи на тая постановка. Вижте какво говори, аз не съм Станишев е, аз не съм Доган е.... Същото за което Ви говоря. Или дясната му ръка Цветанов. Този човек ако продължава да ръководи така МВР както го ръководи сега, ще се стигне до момента полицаи да му видят сметката. Никой не осъзнава колко е сложна обстановката....

- Доста си черноглед. Ами събитията в БСП?

- Там от политически трупове ще преминат на физически такива... и пръв ще е Румен Овчаров. Честно да ти кажа чудя се този човек как е още жив. За мен той трябваше да е убит отдавна. Има доста мераклии желаещи да го премахнат нищо че, изглежда улав. Той държи връзки и пари. Защо? Защото енергетиката е най-важният отрасъл. Образно казано, това е храната, която човек поема три пъти дневно и без която не може. Същото важи и за електричеството, горивата. Сегашният министър Петър Димитров е същият нещастник като Румен Овчаров.

- Описваш обстановката като една истинска държавна кладница!

- То се очакваше че ще стане така. Не може да грабиш с пълни шепи при това с години а сега като е останало малко и за никой не стига тези шепи ги вкопчваш за някоя гуша, от друга страна те сграбчват и теб и положението е гуша за гуша и никой не се интересува за народа.

- Виждаш ли изход...?

Да. Само един – революция. Народа трябва да въстане и да избеси цялата политическа паплач на площад “Народно събрание”. Без милост, съд и присъда. Така както те ни линчуват всеки ден.

- Би ли повел една такава революция?

- Правя го с години ,но все още никой не ме слуша. Едни не искат а трети се правят че не ме чуват....
ПОДЗЕМНА МЕДИЯ
Деси Монева

Няма коментари: