понеделник, 19 юли 2010 г.

БАТЕТО РАЗКРИВА : Целта е потоците пари да влазат в едни ръце, тези на Бойко!


Това е целта и на атаката срещу Алексей Петров, и срещу бившите министри, срещу Дамбовеца, на който нищо няма да му изкарат в Кремиковци. Телохранителите, след като вкараха в ареста всички, за да им вземат бизнеса, защото това не е вкарване за наказание, а това е обир на обирджиите. Имаше един много хубав филм „Бандата фалшиви полицаи”.
В демокрация ли живеем, или в някаква друга доста увредена система?
- ... Това, което днес е тук, си е един типичен башибозук. Политически башибозук. И не е никаква демокрация, за да се изтъпани Бойко Борисов оня ден по телевизията и да каже: „Ако не бяхме демокрация, аз щях да се разправя със Слави”. Ето това е характеристиката на Бойковата демокрация. Неорганизирана среда от джебчии.Защото по-обидна дума от джебчии аз не мога да измисля за днешната демокрация...
- Полицията, която излъчва акциите си по телевизията, някакво фукане ли е, откровен популизъм ли е? Може ли да се каже, че това е наистина справяне с престъпността?
- Срам ме е, че съм българин. В момента ме е срам. Понеже и аз съм в тая каша.И не съм излезнал да се самозапаля като Ян Палах. Това ли е държавата, кажи ми?! Една година след като взеха властта. Телохранителите!... Това е безсилие, моето момиче, защото не може полицейщината така да се размахва. Какво ме итересува мен, гражданина, тази киностудия полицейска! Бездарна! Цялата политика днес представлява сценарий, написан отвън, режисьорите не са лоши, първо действие, второ действие, трето действие. Няколко пъти препоръчвах да се постави пиесата на Брехт „Удържимият възход на Арутор Хи”. След нея Брехт избягва в Америка. След Артуро Хи. Тук, у нас, днес Бърборко Би. Така че не може това да е държава.
- Цветан Цветанов се държи доста смело. Изглежда така сякаш направо се е самозабравил.
- Не, той не се се самозабравил, защото няма какво да самозабрави от себе си. Най-големият комплимент му направи Бойко Борисов, защото го постави много над Станишев, като каза: „Той разнасяше папките в министерството!”. В правителството на Станишев бяха поне по-учени хора.... Ако това може да се нарече работа, което прави МВР, то е единственото работещо министерство в момента. Единственото, в смисъл, народът вика – те правят нещо. ...
- Малко като Живков ли се държи Бойко?
- Ама не може, не умее да се държи като Живков. Аз съм живял с Живков. Живков може да го наричат всякакъв, но не беше неук. Дипломи не е размахвал, дисертации за размотаване на мъркучи не е правил, но не беше неук. И затова ти казвам, че сценарият е написан добре в Америка, режисьорите дори не крият, че дърпат конците. Американският посланик дава акъл за всичко. Да си чула руски посланик у нас да дава пресконференции, да размахва пръст. Те поне са възпитани апаратчици. Докато американците са каубои....
- Познавате ли Алексей Петров, около когото грейна толкова голям скандал?
- Аз с Алексей Петров се познавам, с Бойко Борисов се познавам много добре. Общо взето, ги знам какво представляват. На мен тази история с Алексей ми прилича на Нощта на дългите ножове. Когато SS избиват SA.
...
- Бойко Борисов защо избра Симеон Дянков?
- Щото толкова му е акълът. Той спокойно би могъл да го е срещнал случайно в Харлем, както е срещнал онази на кръстовището до Търново.... Какво правят неуките хора? Два примера ще ти дам. Навремето Александровската библиотека, какво е станало? Изгарят я. Унищожават умността, материализирана в най-ценното, в писаното слово. Какво прави Хитлер, телохранителите в Германия? Изгарят книги. И сега идва този недорасляк Симеон Дянков и закрива Академията на науките. И друго. Като става въпрос за театрите. Хъшовете! Хъшовете в Браила правят театър, туберкулозно болни половината, правят театър! Моля ти се, а тия ще ми закриват театрите!
- Бойко е напуснал МВР, защото не е искал да се деполитизира от БКП що за метаморфоза е това днес. Кого лъжем, американците ли?
- Срещам се с Бойко на летището във Франкфурт, той още е полицай. Чакаме да се качим на самолета, говорим си. Викам му: Бойко, откъде идваш, бе? Той вика: От Америка. Викам му: Пак ли те извикаха за инструктаж! Ама пред хора се води разговорът. На което той като обидено дете, не знам колко е бил отличник от Банкя, каза: „Теб как те викаха в Москва”. На мен в Москва ми беше забранено да ходя, защото, като тръгнех за Москва, мъжете криеха съпругите си, а майките – дъщерите. Разбираш ли, попитах го съвсем на майтап и съвсем между другото на инструктаж ли е бил и той веднага си призна. Любимата му книга е Винету. Представяш ли си, аз на шест години, дете мое, бях прочел Чудомир. На 9 години баща ми ми подари целия Джек Лондон. Ходихме приятелчетата по три пъти на ден в читалището да си сменяме книгите. Четяхме като смахнати.
- Около Бойко Борисов все пак има съветници.
- Казах в едно интервю, че Костов, когото ненавиждам, в сравнение с Бойко е Еверест.... Бойко Борисов има добър сценарий, добър постановчик, но той не е никакъв актьор. Не можеш да докараш някой от гората и да ти играе Крал Лир, нали така? Основната беда на прехода, коя е? Кадровата. ... Кажи ми каква е петилетката на Бойко? Изтъпани се и вика: Аз ще строя пътища и заводи! Изглежда нещо му се върти от стенвестниците ли, някакви заводи пушат? Какви заводи днес може да строи държавата, ми кажи?! Добре де, може ли министър-председателят да каже такова нещо: Аз ще строя пътища и заводи. Заводи щял да строи?! Ми, казвам ти, обидно ми е. Обидно ми е.
...
- Добре де, не се ли финансират партиите от бандитския бизнес и от олигарсите, тогава за какво справяне с престъпността говорим?
- Те не знаят какво е олигарх. Питай Бойко какво значи олигарх. Скоро очаквам нова акция да има полицейска и тя ще се казва „Оправданите”. Очаквам телохранителите да организират сега акция „Оправданите”. Това е целта и на атаката срещу Алексей Петров, и срещу бившите министри, срещу Дамбовеца, на който нищо няма да му изкарат в Кремиковци, един заровен къс ламарина са намерили досега, така че целта е да се съсредоточат потоците на пари в едни ръце, тези на Бойко. Аз не си спомням никога Тодор Живков да е казвал АЗ. Пътувал съм с него много в страната и в чужбина. А Бойко непрекъснато: Аз ще ви дам! Ето ви 3 милиона. Това са точно управленски маниери, упражнявани по времето на Чингиз хан;. Когато правеха партията и седяха трима – Далай Лама и солташаците му, помниш ли как седяха на едни кресла на сцената, няма маса, няма нищо. И той буквално каза: Ето лидера на партията! И каквото ви каже той ще го изпълнявате, защото аз съм му казал на него. И посочи Цветан Цветанов. Ти знаеш ли как Бойко се появи изобщо на сцената?
- Не.
- Аз бях в Управителния съвет на застрахователното дружество СИК. Защото всичките мутри ме знаят кой съм. По спортна линия и не само по спортна. И ме уважават. И аз ги познавам, и ги уважавам. И Георги Илиев, лека му пръст, и брат му, нямаше техен рожден ден, на който аз да не съм централния гост. Защото и аз съм непреходна работа, хахаха. И така, седя с Тодор Живков ден, два, три, да кажем, след като му махнаха горе пазачите. Които не пазеха вилата, а пазеха той да не излезе някъде. Домашен арест. И пристигат горе посред бял ден едни, момичето, което гледа къщата, вика: Шефе, дойдоха момчетата. И аз си казвам, кой ли е дошъл, някой ремонт ли... И гледам влизат Венцислав Йосифов и Пашата. Заповядайте, какво ще пиете? И Венци тогава казва: Дрегарю Живков, добре си живеехме при вас... А те бяха бензинаджии... И сега виждаме, вика, каква стана, искаме да ви върнем малко от добрините, които сме видели, дайте ни една стая тук и ще имате 24 часа охрана. И така се появи Бойко при нас около Тодор Живков.
- Сериозно?
- Ами да. Телохранител. После охранявяха и царя. И е търсен такъв за главен полицай, който да снася абсолютно всичко на американците. Не на европейците. И когато той беше главен секретар, навсякъде тогава се създаде ситуацията с документални филми към МВР. Например, обаждат се отнякъде за някакъв случай и той вика: Чакайте! И отива с два екипа телевизионни да снимат как Бойко се разправя с врага. Върхът на всичко е, като хващат двама в Пазарджишко с крадена кола и нещо друго в колата. Той вика: Чакайте! И отива да снима интервютата по телевизиите, всичко, както си го знае. През това време ония двамата бандити се качват на една от полицейските коли и изчезват, хващат ги чак на Свиленград. Една журналистка да не ти казвам какво ми разправя.
- Какво?
- Излиза Бойко от студиото и само пита: Как бях? Как бях? Записа искам да го видя. Страшен бях! И след това започва да сваля и да и звъни в 2 часа през нощта: Да се видим. Тя му казва: Ама за какво да се виждаме? Той отговаря: Да си държим ръцете. Ама че сваляч! Нищо лошо няма да сваляш жени, но... Бойко дърводелски го прави. После някой да го е видял него с жена някъде? Бойко е ... абе сикаджиите не го пускаха да влезе вътре в кръчмата, там, дето убиха Бай Миле.Седеше отвън Бойко да пази колите.... Телохранителите, след като вкараха в ареста всички, за да им вземат бизнеса, защото това не е вкарване за наказание, а това е обир на обирджиите. Имаше един много хубав филм „Бандата фалшиви полицаи”. Когато едната банда обира банка, другата банда, облечена като фалшива полиция, ги излавя. Взимат им парите,плячката и изчезват. Уж полицаи...
...
На Бойко дисертацията му е „Психо-физическа подготовка на пожарникаря при разгъване на маркуч в гориста местност”. Това изглежда като „Бира ще раздаваме само срещу платен членски внос в профсъюза” /Илф и Петров/. И аз, искам, Калина, тук да зададеш моя сакрален въпрос: Бойко, къде ти е приоритетата? И умирам от смях, когато кажат: Наш’те приоритети. Приоритетът е един, затова е приоритет. Искам да употребиш думата в женски род: къде ти е приоритетата?! Октоподите ли, заводите ли или какво?

/със съкращения/
Интервю на Калина Андролов
Сп. L’ EUROPEO

1 коментар:

Анонимен каза...

Браво!!!!!!!!!!!!!!