сряда, 20 октомври 2010 г.

ФОЛК ПЕВЕЦЪТ КОНДЬО : БОЙКО БОРИСОВ НЯМА КАК ДА ОПРАВИ БЪЛГАРИЯ!

КОНДЬО
1. Здрасти Кондьо как я караш…

Даже страхотно я карам....... Работя активно и само преди броени дни излезе новата ми песен „Пускам те”. Сега ми предстои да снимам и клип. И до няколко месеца живот и здраве ще бъда готов и с албум. А цялото ми свободно време гледам да посветя на семейството род и да се радвам на живота.... Докато бях в затвора, те ми липсваха ужасно много и честно казано, сега много повече ценя времето, което прекарвам с тях. Разбрах едно че животът е безсрамно къс и трябва да го живееш така както сметнеш за добре без да се съобразяваш с никого....



2. Какво промени в теб престоят ти в затвора?


Със сигурност това преживяване е нещо, което ще ми остави следа за цял живот. Не бих могъл да го забравя, макар че искам да продължа напред и да не се връщам към този етап от живота си. Мисля, че това което най-много се промени в мен е доверието ми. Преди се доверявах много по-лесно, но след като се случи това, вече винаги съм с едно на ум. Стана ми ясно, че няма истински приятели или ако има, те са много малко. Там където се говори за пари и интереси, приятелството е на заден план. Аз съм с чиста съвест пред себе си. Благодарен съм обаче, че имаше хора, които вярваха в моята невинност през цялото това време. Естествено, на първо място това е семейството ми. Също и моят продуцент от Diapason Records, Ненчо Касъмов ми е помагал десетки пъти и веднага след като излязох на свобода, преподписахме договора и започнахме да работим.



3. Най–коварният ти спомен от там....



Не е нещо конкретно. По-скоро цялото усещане, че не разполагаш със свободата си – там има режим, с който трябва да се съобразяваш, искаш или не. Ранно ставане, работа, проверки. Най-тежко ми беше това, че не близките ми не бяха до мен. Бях затворник от отворен тип и имах право на свиждания, както и домашен отпуск, но не е същото просто като да си свободен. Не знам, може би не мога да го обясня много добре… Вероятно само човек, който е загубил най- ценното, свободата, може да ме разбере. Мъчно ми беше да понасям и това, че не мога да записвам песни, да ходя по участия, изобщо да правя това, което ми е на сърцето.



4. Мнението ти за проституцията – планетата любов.....



Щом съществува и това е най-древната професия, явно има потребност от нея. За всеки влак си има пътници. За себе си мога да кажа, че аз лично не съм се възползвал от платена любов. Просто не съм изпитвал потребност да го правя. Доста далеч съм от тези неща мака да се опитаха да ме въвлекат в тях....



5. Казваш, че си бил натопен. Кой всъщност те натопи... разкажи ни историята си....

Попаднах в затвора заради приятели, на които явно се бях доверил повече от нужното. Наистина, не бих искал да говоря за други хора. Няма и смисъл. Понесох с последствията. Вярвам, че така е трябвало да се случи. Не желая да се връщам към този момент. Най-важното е за мен, че аз съм с чиста съвест пред себе си. Понесох през тези 2 години и половина, които прекарах в затвора, като най-големи сили ми даваше Библията. Това беше книгата, която четях в затвора и ми вдъхваше сили и увереност да продължа напред.



6. С какво се занимаваш сега?


С музика. Знам, че звучи банално, обаче, повярвайте ми, наистина музиката е моя живот. Не мога да си представя какво бих направил, ако трябва да спра да пея. Когато бях в затвора, ми беше много тежко, че не мога да правя точно това, което най-много обичам. Ето защо сега съм много нахъсен да направя много и добри песни. Щастлив съм, че феновете ми ме подкрепят. Те също повярваха в моята невинност и не се влияят от злонамерените коментари за мен. Даже напротив. Много добре приеха и новата ми песен „Пускам те”, постоянно ме поздравяват и очакват от мен нови парчета. Какво по-хубаво от това за един изпълнител?



7. Как се издържаш? Живееш ли добре...



Знаете, че в България не се печелят кой знае колко много пари от продажба на албуми, защото малко хора си купуват оригиналните дискове. Всички теглят от интернет. Затова при нас, изпълнителите основните приходи са от участия. Да, мога да кажа, че живея добре. Някак си съм започнал да гледам на живота по-философски. Ще се повторя, но наистина се радвам на свободата си, на близките си, на музиката – на нещата, които обичам.



8. Мнението ти за данъчната акция срещу естрадните и фолк изпълнителите....



Няма нищо лошо да се направят такива проверки. Не са нещо необичайно. Аз съм спокоен, защото в нашата фирма Diapason Records всичко е точно. А този въпрос стана токова популярен най-вече благодарение на журналистите, не толкова заради политиците. Но това е съвсем естествено. Става дума за популярни хора и на читателите, слушателите и зрителите им е интересно да разберат някоя „вътрешна информация” за тях, като тази колко пари получават и пр. Ако, например, тръгнат да разследват миньорите, моите уважения към тях – в никакъв случай не подценявам труда им, обаче ясно, че няма да има толкова голям медиен интерес.



9. Чухме че си имал доста известни приятели в затвора, един от тях бил Митьо Очите, кажи ми мнението си за твърдението в затвора, попаднал на хора и станал човек....



Чак приятели…не. Не отричам, че се познаваме с Митьо Очите. За него, мога да кажа, че е помагал на много бедни хора в затвора и затова много го уважават. Има затворници които той издържа. Мисля си, че така трябва да бъде. В крайна сметка, всички сме хора и никой не знае какво ще му се случи утре. Ако ме беше питал дали подозирам, че ще попадна в затвора преди 5 години, със сигурност щях да кажа, че няма как да се случи. А колкото до това дали се променят хората в затвора...отговорът е зависи. Сигурно има и такива случаи, при които да окаже положително влияние. Ако някой е допуснал грешка, да впрегне усилия и да се промени. Обаче в други случаи може и да има обратен ефект – човекът може да се озлоби, дори да се побърка. Няма правило, при всеки е различно.



10. Мнението ти има ли етническа омраза в България! Ако има какво би направил точно ти за да промениш нещата и как? Питам те защото ти си ромски изпълнител и една от емблемите на ромите, думата ти се чува и не си случаен човек....



Това го има по цял свят, колкото и да се говори, че всичко вече е минало, че хората живеят заедно. Ние, музикантите сме щастливци, защото нашата музика достига дао всички. Аз имам както фенове роми, така и почитатели, които са българи и турци. Не деля хората. А промяната може да дойде, ако всеки от нас разбере, че всички сме преди всичко хора. Бели или черни, бедни или богати, ние всички сме хора. Аз съм вярващ човек и съм убеден, че ако хората се обърнат към Бога, могат да станат по-добри и по-толерантни към останалите.



11. Би ли влязъл в политиката и защо?



Не, не бих се забъркал в политиката. Моето призвание е музиката и това е, което искам да продължа да правя цял живот. Има си хора, които са способни да се занимават с политика, но аз не съм от тях. Това не е за мене.




12. Постоянно се чуват неща как си измамил някой че дължиш пари и подобни до колко истини има в тези слухове!



Винаги има слухове, особено за хората в публичното пространство. Понякога ми е неприятно, когато прочета или чуя нещо невярно и обидно за себе си, но от друга страна това е неизбежно. Няма как да се избегне това нещо. Разбирам, че всеки търси сензацията, за да бъде продавано изданието или да се слуша и гледа предаването му.



13. Член ли си на Мешарето? Сочат те за известен Кардараш....



Не съм член. Не искам да коментирам нищо по този въпрос.....



14. “Мъни- Мъни” животът пари ли е?



Харесва ли ни или не, парите движат света. Мен ако питате кое трябва да е водещото – бих казал любовта, но за съжаление не аз определям правилата на играта. Факт е, че когато стане дума за пари, повечето хора могат да предадат най-близките си и да невероятни направят неща. Казано друго яче – за пари хората са готови на всичко.



15. Какво ново да очакваме от теб?



След като пуснах „Пускам те” – най-новата ми песен, която е доста танцувална и вярвам, ще се наложи като хит по заведенията, работя по много нови песни. До няколко месеца се надявам да зарадвам почитателите ми с нов албум. Ще и издам и тайна, че подготвям дует с балканска звезда, чието име засега ще запазя в тайна.



16. Вярваш ли на Бойко Борисов?

Вярвам, че няма как да оправи България толкова лесно, защото толкова много удари е понесла нашата държава, че ще трябва много време за да я закрепи. Мисля, че има качествата да промени нещата у нас, но няма да му позволят да го направи..



17. Пожелай нещо на читателите на ПОДЗЕМНА МЕДИЯ....

Да се обичат. Това е най-важното. Да се обърнат към Бог, защото това може да им даде сила да се справят и с най-големите трудности.


Няма коментари: