вторник, 19 януари 2010 г.

Журналистът Васил Иванов:ЯНКО ВАТАШКИ СЪСИПА ЖИВОТЪТ МИ!



След като „Папарак” първи оповести новината че известният скандален журналист Васил Иванов е направил опит за самоубийство, той се свърза с нас в редакцията за да поясни случая. Оказа се че ние сме били наистина от малкото които сме научили този факт, но притеснен информацията ни да не си изопачи известният журналист отговори на няколко въпроса:

- Господин Иванов, питам ви директно, истина ли е че сте правил опит за самоубийство?
- Всеки човек, понякога прави в животът си доста глупави неща. Ежедневието ни е низ от решения, които понякога са правилни а по някога не. Още повече, като се вземе предвид ситуацията в която живеем. Явно не сме случили нито на живот нито на държава.
-
- Звучите ми доста песимистично. И не ми отговорихте на въпроса…
- Това дали съм правил опит да си сложа край на животът си, го знаем само аз и Бог. Няма спор че съм имал такива слаби моменти, но при очевадният факт че сега разговарям с вас, какво ви говори….

- Професията която сте си избрал ли пи доведе то такива мисли и състояния?

- Не. Глухотата на властта. Не е нормално един обикновен журналист да може да разкрие един такива знакови истини и те да бъдат подминавани дори подигравателно от властта.

- Кои имате предвид….?

- Веднага ти казвам. Случаят с Янко Ваташки в затвора. Този случай съсипа животът ми. И не само че не получих подкрепа от никой, дори бях на ръба да бъда убит. Не съзнавам в каква държава живея, след като един бандит е по силен от нея. Заплахите, побоят, бомбата пред дома ми, до ден днешен се водят като дребни хулигански прояви. Това на какво ти прилича. Ако наистина съумееш да ги преодолееш остава ти единствено да полудееш…

Интервюто взе по телефона
Деси Монева
desimoneva@mail.bg

2 коментара:

Анонимен каза...

алкохолик, тъпо продажно боклуче

Анонимен каза...

Бандитите се ползват с протекциите на властта за да респектират такива любопитни граждани.