вторник, 19 януари 2010 г.

Писателят Атанас Панайотов - ТЕЗИ КОИТО ИЗБРАХА БОЙКО СА ГЛУПАЦИ!


Атанас Панайотов е един от най-скандалните и ексцентрични автори на съвремието. За 15 години издава 10 книги, разпространени из цял свят сред българските колонии имигранти. Творчеството му е съсредоточено към скандалните разкрития за властимащите. В интервю той споделя мнението си сегашното положение в държавата, разкрива скандални факти за политиците. Езикът му е груб и нецензурен, но казва много истини.


- Атанас Панайотов, ти съвсем наскоро се завърна от Испания. Каква беше твоята мисия там? Това да не е предизборна обиколка или просто да си представиш книгите и да си починеш?

- Изборите са хем скоро, хем не. Отидох в Испания, защото съм решил да се местя да живея там със семейството си.

- В тази криза? Та там е най-голямата безработица в цяла Европа. Книги ли ще продаваш?

- Криза има и това наистина се усеща осезателно. Но България е все в криза за последните 20 години, така че се видя, че няма оправия. Родината ни пропада и в скоро време може и да я няма като държава.

- Това – черна прогноза, прокоба ли е или е някакъв писателски трик?

- Нямам трикове в торбата, защото не се занимавам с фокуси. Аз от 15 години пиша истини и отварям очите… на слепците. Не една, а цели 14 книги написах, последната я дописвам, а оставам с впечатлението, че тук живеят не разумни същества, а някакви безмозъчни същества, наподобяващи човеци…

- Не обиждаш ли хората, които те четат?

- Тези, които ме четат, знаят, че съм прав и са съгласни с мен. Говоря за тези, които не ме четат. Те гласуват за Иван Костов-Синята уста, за Бай Симо Ментата-Царя, а сега са се нагласили да гласуват за Бойко Борисов-Бойко Рапона. Това са безмозъчните същества, които сами си го слагат отзад, а после се чудят, че нещо в дирника ги боли. И все ги гони носталгията за комунизма, бай Тошо и още куп глупости, колко хубаво и весело било тогава. Премиер е Станишев, президент е Първанов, парламентът се ръководи от Пирински – комунисти, от най-червените. Все престъпници, които заслужават доживотни присъди. И те са във властта, реалната власт, избрани са от тъпаците, гласували за тях! Кой избра Бойко Борисов за кмет на София? Пак такива тъпаци! А сега защо сме заринати с боклук? Защо са ни разбити улиците. Ами, те затова, защото го избрахте, тъпаци! Аз се извинявам за грубия език, но – каквито избирателите, такива и избраните.

- Но на хоризонта се задават „Атака“ и ГЕРБ като новите спасители?

- Или поробители? Това са същите шмекери като предишните. Нека бъдем реалисти. Моите читатели са електорат на ГЕРБ и „Атака“. Аз критикувам, Волен и Бойко критикуват – и хората си въобразяват, че са като мен или поне нещо подобно. Да, ама не! Кои е Волен Сидеров? Преди го уважавах, даже си говорехме и се поздравявахме. Той пишеше книги, аз пишех, споделяхме близки идеи. И после какво стана? Докато аз си харчех кинтите и живеех като бохем, той си залагаше покъщнината в заложните къщи около градинката с черквата „Св. Георги” – бедняк. Когато правеше партия, или по-точно коалиция „Атака“, не се обади нито на мен, нито на Георги Ифандиев (той също се оказа предател на каузата), нито на Галин Йорданов, който го създаде и направи писател… За съжаление, поради недоимък, Галин му слугува сега. Нито се обади на Боян Расате, който пък го въздигна в националист, нито на един свестен съмишленик. Обади се само на ченгета, доносници и партийна (БКП) номенклатура, като оная очилатата депутатка Стела Банкова, която освен за онкоболни, друга тема нямаше. Но и тя избяга, защото разбра, че Волен играе интервент за Ахмед Доган – доказа го Сезгин Мюмюн. Отделно Волен беше финансиран от Слави Бинев – един от създателите на рекетьорските бригади.
А сега другарят Волен Сидеров се вози в скъпи коли и се облича в маркови костюми.
Забравихте май предаванията му по телевизията, когато се появяваше с една и съща риза, навита на ръкави, в продължение на цели две години!!! Ами телета сте и ще си останете такива, щом още му вярвате. Радвам се, че повечето от неговия електорат са ми фенове, но сте заложили не на куц кон, а на магаре! Не разбрахте ли, че го купиха и той изведнъж смекчи тона. Наред сега са балъците, които вярват на Бойко! Кметът на град София, избран, може би, не от софиянци, а от пришълци, поселили столицата, дори наводнили, не знае нито една дума на чужд език, да речем, английски или руски – прост човек, но кмет на столица, а дори кметът на Буджумбура знае поне френски. И мутра, която пребиваше включително и жени, когато „борците“ въдворяваха ред – рекет. Нека гласуват и го изберат за премиер – тогава много хора ще разберат, че отново са направили грешка, но той, българинът, обича да греши. И после да съжалява, да ближе рани, да протестира и да недоволства. А държавата България се разпада.

- Много мрачна прогноза даваш за бъдещето на България.

- България съвсем скоро ще изчезне. Бъдеще няма. И няма кой да я спаси, защото такава е конспирацията срещу нас, българите. И всички политици са се навели, хванали са се за палците и изпълняват заповеди – както съм го написал в книгите! Тази книга, която излиза с вестника, „Антология Том Първи“, е много показателна. Това, което се случва в нея, е много показателно за съвремието. Тя доказва много неща от близкото минало, а то е и настояще. Да, така е. Само дето затворът е по-либерален сега. Книгата съм я писал в затвора, така че тя наистина доказва на читателя в какво време живеем. Жестокостта в книгата е тази, в която сега народът живее, едвам свързва двата края, вегетира и се бори за оцеляване. Десните партии се обединяват. Изплува отново на повърхността. Иван Костов. Той притежава милиарди. Изключително богат е и може да си позволи да купи и Царя, и Станишев, и Доган – а мишлетата покрай него като Божков и Бакърджиев пак ще заиграят по неговата свирка и вече танцуват, с надеждата да влязат в новия Парламент. Дори Бойко Рапона е навит да направи с него коалиция. Навремето, за да се откупи – жълтите да не го съдят, Костов плати 400 000 000 на Бойко и му се размина. Банката на Слави Кебапчето мина в ръцете на кака Цвета. Всички тогава от СДС си платиха, а Йордан Цонев и Христо Бисеров се хванаха с ДПС и сега са съратници на Доган. Но, явно народът е заблуден и аз няма да му отварям повече очите – достатъчно! Писах, писах, писах, има ли някаква полза? Не! Стига толкоз! Достатъчно! Не ща – всеки си носи кръста. Пък и като се разпаднем като държава, аз няма да съм виновният!

- Би ли казал на читателите на вестника какво стана с твоята забрана да посещаваш ОНД?

- За ОНД не зная, но в Беларус и Русия нямам право да ходя. КГБ ми е плеснало забрана още през 1996 г. В беларуското посолство ми отказаха виза. Но не ми дадоха обяснение даже когато го поисках, ме изгониха от посолството. Писах до президента Лукашенко – още чакам отговор. В руското посолство бяха много любезни. Заедно с консул Корнеев написах молба до тяхната емиграционна служба. Още докато бях в Марбея ми звъннаха от посолството, че имат отговор. Учудващо бързо. Сега, като се прибрах, отидох в посолството на Русия и ми дадоха писмен отговор: „Не!“. Пак ме посрещна Корнеев и ми каза: „Не знам какви си ги вършил там, но имаш забрана завинаги, г-н Панайотов“. А аз никога не съм бил в СССР или Русия. Транзит няколко пъти – да, но вътре, на тяхна територия – никога!!! Явно съм опасен за сигурността на държавата. Особено опасен…

- Ами хората се пазят от такива като теб. На руснаците им стига да прочетат една твоя книга и повече никога да не те пуснат в страната си…

- С тази разлика, че до 1996 г. бях издал само „Краставицата“. С една книга съм застра-шил държавата Русия. И това не е виц! Ще взема да поискам виза от американците, нека видим те как ще реагират на такъв опасен индивид, какъвто съм аз, щом застрашавам националната сигурност не на една, а на няколко държави. На Лукашенко писах, сега ще пиша и до Медведев, нищо чудно и до Обама…

вестник "Шоу"

Няма коментари: