сряда, 20 януари 2010 г.

Слави Трифонов : Ако ще правя партия защо ми е Бойко?


Властта олицетворява само един единствен човек – Бойко Борисов.Всички останали са само креатура, той дори и не ги познава всичките”, каза Слави. „Само малка статийка срещу себе си да види и започва да звъни! Да не говорим за главните редактори – защо са се навели всичките? И докога ще управлява Борисов, докато им пише SMS – и?! За него се пишат само хубави неща във вестниците и не е вярно това, че се оплаква, че бил само критикуван.”


Слави Трифонов в шоуто си изнесе в прав текст абсолютната истина, която се знае в медиите, но нито една от тях не смее да си признае.
„Защо не казват медиите как ежедневно ги тероризира Бойко Борисов, как им пише SMS-и и се обажда на журналистите? Защо се срамуват да го кажат? Само малка статийка срещу себе си да види и започва да звъни! Да не говорим за главните редактори – защо са се навели всичките? И докога ще управлява Борисов, докато им пише SMS – и?! За него се пишат само хубави неща във вестниците и не е вярно това, че се оплаква, че бил само критикуван.”, каза още Слави.
Трифонов призна, че е харесал през 2002 година Борисов, защото е бил аутсайдер, груб, недодялан. „Беше различен, ходили сме на кино, на вечеря, идвал е в Учин дол на гости, но това са лични неща. Той се опитва да измести темата с нападките си към личностни неща, че съм искал 50% от ГЕРБ. С партия съм се ангажирал единствено при създаването на „Гергьовден”, когато поисках едно нещо – един достоен плавенчанин да влезе в листите”, довери Слави.
Слави Трифонов каза, че вече не харесва Бойко Борисов, защото по принцип не харесва министър-председатели и журналистиката трябва да е коректив на всяка власт. „А и Бойко Борисов се промени”, отрони той.
„Той започна да се променя като стана кмет”, коментира шоуменът.
„Бойко Борисов има силно его, много е амбициозен, но не си държи на думата, все някой му е виновен”, зашлеви премиера Слави.
Той отрече категорично да е искал 50% от ГЕРБ, защото това не било баница, а ако е искал да стане рекето-носител на някого, е щял да го направи чрез себе си и чрез шоуто си. „За какво ми е тогава Бойко Борисов?!”, риторично попита Слави.
Ако съм искал да правя далавера щях да поискам трима зам-министри, защото през тях минават далаверите, министрите са само политическа фасада, каза още Слави.
Ял съм в къщата на Бойко в Банкя, говорили сме си за политика, а вие за какво си говорите като се съберете?, попита сценаристите си Слави.
Кулеков отсече, че ако България има за министър – председател лъжец, това е много страшно.
Не бъди толкова емоционален, отряза го Слави.
„Властта олицетворява само един единствен човек – Бойко Борисов.Всички останали са само креатура, той дори и не ги познава всичките”, каза още Слави.
Склонен ли е да премине към силови методи към критиците си?, попитаха сценаристите. „Откъде да знам докъде ще стигне”, отговори Слави и отказа да каже дали е получавал есмеси от Борисов със силов характер.
Преди му звънях, имах му номера, сега го нямам и не му звъня, уточни Слави.
„Най-сериозният сол-ташак на Бойко Борисов е Волен Сидеров! И Иван Костов! Как може, това ме изумява, и точно тези хора са му най-голямата продкрепа! Това не харесвам у него”, възмути се Слави Трифонов.
„Борисов трябва да се държи коренно различно към медиите. Медиите са се навели, аз съм се навел! Медиите и хората се страхуват, че Борисов може да им причини вреда. Чувал съм слухове, че Борисов иска да „ни скрои шапка”, но това засега са само слухове и няма да коментирам”, обясни Слави.
„Ако съм поискал 50% от Бойко Борисов, колко съм искал от Жан Виденов, а от Иван Костов и Симеон колко съм искал?”, иронизира шоуменът.

Няма коментари: