вторник, 19 януари 2010 г.

Частният детектив Марин Маринов: ЕДНОТО ДЕТЕ НА ТАДАРЪКОВА Е ОТ КАРАМАНСКИ!




13 годишната дъщеря на журналистката Светослава Тадаръкова е от Карамански, твърди частният детектив.
Кръстника искал да изнасили убиецът си?
Георги Стоев беше информиран но не и мутра!




- Детектив Маринов, вие сте отдавнашен герой от страниците на „Папарак”. Флагманът следи отдавна вашите изяви. Наред с доказаните си качества на перфектен частен детектив, обаче все още вашето име не може да се отърве от това че сте бил близък с покойният кръстник Иво Карамански…

- За настоящата си работа не мога да говоря. Знаете специфичността и. А за миналото си ще кажа че никога не съм искал да бягам отнего. Навсякъде обаче ме пишат че съм бил бодигард на Иво. Това не е така. Аз управлявах охраната на Карамански. Да, бях близък с него, дори на моменти имахме и общ бизнес. Тогава времето беше такова. Сега е друго. Вече няма нужда от такива като мен. Минах в нелегалност, както казва моята приятелка Марго Михнева – ние сме неудобните, за това че оцеляхме.

- Вие сте пряк свидетел на убийството на Карамански. Стефан Въжарски - убиецът на Иво Карамански, хвърли бомба, като каза в интервю, че е гърмял с твоя пистолет и че е прострелял не четири, а шест човека. Каква е истината за нощта на 20 декември 1998 година?
- Аз не знам даже как да го коментирам. Не мога да си обясня как това се поднася като някаква новина. Имало още два трупа! `Ми да вземат да разкопаят там и да ги търсят. За мен Въжарски не е луд, просто говори глупости само и само да се възобнови делото. Този човек живее за да говори и прави глупости. Самият негов живот е глупост. Не ми се коментират подобни дивотии.

- Добре кажи ми поне какви са пораженията по теб след стрелбата?
- Махнаха ми далака, черният ми дроб е лепен, половината от дебелото и две трети от тънките ми черва са махнати. Имам прекъснати нерви на десния крак. Година и половина след това ми извадиха последния куршум в МВР болница. Беше на опасно място до сърцето и лекарите чакаха да се премести. Извадиха ми го на гърба. Беше се капсулирал. Дълго време го носех на врата си, една екстрасенска ми каза да го нося. Не че вярвам много на тези неща, но го носех по-скоро за да ми напомня, че всички сме смъртни.

- Покойният писател Георги Стоев, разкри в една от книгите си че всъщност Иво Карамнски е искал да изнасили убиецът си. Има ли нещо вярно?

- За умрелите или добро или нищо. Георги Стоев говореше много. Виждаше се че е информиран, но за съжаление на неговите фенове и приятели ще кажа само че никога не е бил нещо в тези среди. Даже напротив. Много неща се изписаха за този или оня. Даже и на мен пи предложиха от едно издателство свързано с жълт вестник. Отказах им. Книгите са за да отклоняват истината. Пример мога да дам със Светослава Тадаръкова. Тя написа книгата „Кръстника и силните”, от мерак да създаде герой от Карамански тя зацапа името му. А тя знае доста за него, малко хора знаят че едното и дете е от него. Става въпрос за 13 годината и дъщеря. Така че не вярвайте много много на книгите. Те в повечето случаи са поръчкови.

Едно интервю на
Деси Монева
desimoneva@mail.bg

Няма коментари: