вторник, 2 февруари 2010 г.

ПОЯВИ СЕ И ПАПКА”ЦВЕТАНОВ” В ДАНС!


По време на бившото ръководство на Държавна агенция за национална сигурност се превърна в политически орган. Тя беше политическа полиция. Аз за себе си лично съм направил проверка дали някой е проявявал интерес към мен в масивите на МВР и са проявявали интерес, това заяви министърът на вътрешните работи и вицепремиер Цветан Цветанов след завръщането си в България от среща с Европол стана. ясно миналата седмица.
„С какво аз съм застрашил националната сигурност, за да бъда проверяван“, възмути се Цветанов. Той обяви, че е бил проверяван от момента, в който се занимава с политика. Наши източници обаче ,доста близки до структурата на ДАНС ни подшушнаха че поводът за проверките на Цветанов далеч не бил рутинен а свързан с връзките му със съмнителни личности от сръбски произход. Още от времето когато Бойко Борисов бил главен секретар на МВР а Цветанов негова дясна ръка, тайните служби бдели с взор над дейностите и срещите им извън и в работно време. Имало доста съмнителни неща в разработката но до сериозни улики така и не се стигнало казва се още в информацията.

Няма коментари: