вторник, 2 февруари 2010 г.

ЗАКЛАХА УБИЕЦЪТ НА БЕЛНЕЙСКИ!



Лазар Колев наръган със стъкло в ареста!

Придобилият изключително скандална популярност обвиняем за убийството на сестрите Белнейски - пазарджиклията Лазар Колев, бил намушкан в килията си преди няколко нощи, чухме от отлично осведомени източници. Случаят се развил в килията на набедения за убиец на двете момичета и бил извършен абсолютно предумишлено от стар рецидивист, който буквално нахлул в килията, странно защо отключена и нападнал спящия Колев в гръб със счупено стъкло. За щастие Колев се отървал само с дълбока, но не опасна прободна рана в гърба, твърдят източниците ни от следствения зандан. Само преди по-малко от месец майката на заподозрения за убийството на сестрите Христина и Росица изрази опасение пред медиите, че ще го убият в следствието, напомнят паметливи колеги. Следователят по делото Веселин Мартински е привиквал сина ми Лазар Колев и му е казал, че ще направи така, че вуйчо му да прати да го убият, каза още майката. Името на вуйчото Паун Лазаров също бе замесено като евентуален убиец на двете момичета. "Мен постоянно ме следят, брат ми го заплашват. Има натиск, жесток натиск. Те го разсипаха, те ми умориха детето. И може и да го убият. Това не са хора, това са животни. В ареста няма ли убити? Има...", плачеше госпожа Марияна Колева. Сега, известно време след това се вижда, че е имало за какво.

Няма коментари: