петък, 21 май 2010 г.

СКАНДАЛ! Димитър Бербатов : МОИ КОЛЕГИ ОТ НАЦИОНАЛНИЯ СА ПЛАЩАЛИ ЗА УДАРИ ПО МЕН!


„Зад всички опити да бъде нарушено моето финансово, емоционално и физическо състояние стоят мои колеги от българския национален отбор”, това заяви в интервю за официалния сайт на „Манчестър Юнайтед” футболната ни звезда Димитър Бербатов писа таблоидът "ПАПАРАК". „Роден съм в страна, в която завистта и злобата са чувства по-силни от приятелството и чистото човешкото отношение. Лично мое разследване доказва, че хора, които съм смятал за свои приятели, всъщност ми мислят най-лошото. Но аз няма да предприемам нищо срещу тях. Ще правя това, което мога най-добре, а именно да играя футбол, за да ги победя!” Откровенията на Бербо дошли по повод зададен му въпрос за многобройните слухове, които се появиха около личността му, свързани с пристрастяването му към дрогата, рекети и дори заплахи за живота му. Той е убеден, че всичко това е дошло от болните мозъци на колегите му в България и нямал никакви притеснения за себе си.

Няма коментари: