вторник, 24 август 2010 г.

ВИКТОР ВЪЛКОВ ПРЕД ПОДЗЕМНА МЕДИЯ : ВИЧКО КАЗАНО ЗА "МОНТЕРЕЙ" Е ИЗМИСЛИЦА!


- Господин Вълков, до колко са верни слуховете за възбудено разследване срещу “Монтерей” и дори арести....

- Това ми звучи като пълна глупост. “Монтерей” не е юридическо лице та някой да го съди или разследва....

- А представители на така нареченият кръг...

- Към днешна дата нямам никакви данни. Не знам сигурно някъде може да пише че съм разследван ама аз не знам. Редно е поне да ме уведомят....

- А евентуално ако има такова разследване, какво би разкрило според Вас...

- Ами какво... Къде живея, с кого се срещам, къде обядвам ...Такива неща....

- Защо генерал Ваньо Танов се заяжда с Вас, наричайки ви покровители на митнически канали. Визира дори схема свързана с бюрото “Кремиковци” ....

- Не съм останал с впечатление че някой се заяжда с нас. Това ни го казваш.... Всъщност той избягва да споменава името ми – казва един бивш посланик, един бивш генерал... Добре. Тъй като не знаем кои са другите неназовани от него “митнически бюра на кръга “Монтерей”, нека се ограничим със спекулациите за бюрото “Кремиковци”. Твърди се, че там не били правени проверки, което абслютно не отговаря на истината. Ако има нещо лично срещу мен редно е да дойда и да ми го каже...

.- Е добре, не виждам логика обаче господин Танов, да говори без да има нещо или в предвид или като доказателство....

- Ами, явно господин Танов бълнува. Това са абсолютни измислици, които не почиват на нищо. Аз се уморих да повтарям, че няма такъв кръг и такива схеми. Човек не бива да дискутира с простаци, защото се изпотява, както е казал мъдрецът. Освен това явно главните виновници за тези обвинения са доста близки до Танов и той си търси място за да отклони вниманието към тях. Съжалявам но “Монтерей” не става за това. ... Де да знам...Всяка партия си има касиер в митниците, ние не сме партия, но Танов както се знае е част от една при това управляващата....

Интервю по телефона

Деси Монева

Няма коментари: