събота, 28 август 2010 г.

АЛБЕНА ВУЛЕВА ПРЕД ПОДЗЕМНА МЕДИЯ : ВЛИЗАМ В ПОЛИТИКАТА!ВЕЧЕ СЪМ НОВ ЧОВЕК!


- Здрасти, Албена. Първо искам да ти благодаря за това че се отзоваваш на поканата ни. Кажи ми къде се загуби?

- Отговорих ви на поканата защото сме колеги и трябва да си помагаме. А относно това къде се загубих, ами къде… тук съм си. Писна ми да повтарям все едно и също че предявено ми било спряно, че имах конфликти със „СКАТ”и така нататък. Просо си почивам. Ходя на фитнес от време на време, преосмислям амбициите си, планувам нови неща и това е.

- Носеха се уникален брой слухове, след като скандалното ти предаване беше свалено от ефир. Някои казваха че си напуснала страната, други пък обясняваха че се криеш, всъщност какво прави по време на тази така да се каже преливна ваканция?

- Слухът ,че съм безследно изчезнала вероятно се е породил от факта,че с уволнението ми от СКАТ собственикът Симеонов ми блокира сим-картата на телефона,която беше служебна и на практика телефонният ми номер,който всички знаеха стана неактуален.Лошото е ,че "деянието" беше извършено без предупреждение и дори не успях да си прехвърля контактите и да информиран хората за новите си координати. На практика самата аз загубих връзка почти със всички,освен най-близките.Така че, ако някакви медии са ме търсили то просто не са могли да ме открият никъде. Но това са рисковете,когато работиш с хора-никога не се знае на какви точно ще попаднеш! Моралът е доста дефицитна стока в наши дни.

- Значи никой не те е канил да правиш предаване някъде другаде. Защото и за това се говореше…

- Не. Стега толкова съм отваряла очите на хората. Смея да кажа че съм нов човек. Обмислям да се ангажирам с нови дейности, като политиката например.

- Ти? Политика?

- Да, колкото и нескромно да звучи имам качествата….

Защо тогава реши да се снимаш гола?


- Без определена цел. Просто, ей така. Получих предложението и се съгласих. Това е бизнес предложение. Какво толкова…- Невъзпитано е да питам, но заради читателите съм длъжен - колко е хонорарът? Над или под 100 000 лв.?
- Не е хубаво да се коментират финансите. Нека да ги оставим загадка. Да кажем около.- Къде си посини дупето по време на снимките?
- Приседнах на едни плочки и си го изгорих. И да уточня - петното е червено-синьо . За да не попреча на бъдещите си политически планове. Даже е леко лилаво. Да има за всекиго по нещо. - Колко голям беше екипът, който те обгрижваше?
- Пет – шест души и охраната. Лошото е, че парламентът беше в отпуск. Можеше да има излизащи депутати и да се снимаме с тях. Да ми бъдат един хубав фон. Надки Михайлови и всякакви други... Татяна Дончева, всички... Подредени на стъпалата за снимка. Щеше да е много яко. А и Първанов, хич не помаха тоя човек.- Колко силикон имаш по себе си?
- Нямам никакъв силикон никъде. Нищо оперирано нямам. То се вижда на снимките.- Имаше ли по време на фотосесията скандализирани минувачи? Подвиквания...
- Имаше някаква групичка, но охраната си гледаше работата. Не даваха на хората да се доближават до мен. Иначе имаше любопитни, които снимаха с телефоните си и се радваха. И аз да видя така някой да ходи гол и на мен ще ми е интересно.- Имаше предположения, че се явяваш там в подкрепа на “Атака”?
- Нямах никакви политически помисли по време на снимките. Но щом така се мисли, сега ще започна да използвам това в бъдещата си политическа кариера. - Кога започваш с политиката?


- От новия политически сезон започвам.- Тръгваш по пътя на Чичолина ли?


- Абсолютно по пътя на Чичолина. Даже съм като с нейната прическа.


- Смени ли гаджето приз това време? Имаш ли ново?


- Не. Имам едно старо.- Старо или отдавнашно?!
- Отдавнашно. На години не е старо. Той е популярно лице в спорта. Културистът, звездата Недик.- Ще се “бракуваш” ли за втори път скоро?
- Още нямам конкретни планове по въпроса.

- Мислиш ли за цената на правата медиите да ти отразяват сватбата?


- Няма да е евтино. Все пак трябва да си покрия разходите по сватбата. После меден месец... И като сватбен подарък поне една вила. За съжаление по нашите ширини няма кой да плати такива пари..- Сега имаш ли дела в съда?
- Имах едно дело, което водих срещу Слави Трифонов и то приключи. Трифонов подкупи съдиите и те го оправдаха.- А с композитора Диомов?
- Стефан Диомов се беше похвалил неудачно, че води дело срещу мен и ме е осъдил. Той го е спечелил, но не срещу мен. В съдебното решение пише имената на друга жена, не моите. Объркал се е малко кого съди.- Той казва, че те е осъдил на 9 000 лв.
- Просто не е взел нищо. Видях го това в предаването на тази Миглена Ангелова. С голям смях установих, че в съдебното решение пише друго име, а не моето. Осъдили са някаква друга Албена. Невинна женица.

- И един такъв въпрос. СКАТ ще съжаляват ли че се лишиха от твоето предаване?На мин ми се вижда че вместо да ти избодат очите ти изписаха веждите….

- СКАТ,доколкото знам вече нямат нищо за което да съжаляват ,т.к. не се излъчват почти никъде и са на умирачка.Впрочем те отдавна вървяха към този развой на събитията,поради покъртително лошия си мениджмънт.Но не може всяка рибка да оцелее в океана.СКАТ са минало за мене, а явно и по принцип.
Едно интервю на
Деси Монева

Няма коментари: