понеделник, 30 август 2010 г.

ВЕСЕЛИН ТОМОВА : Алексей Петров бръкна в раната на подкупните олигархични и политически кръгове и затова днес го сатанатизират.


- Веси, има ли кой да се страхува след като книгата ти “Бандитска варна” излезе на пазара?

- Не знам дали трябва да се страхува някой от истината. В книгата „Бандитска Варна” всички описани герои са с истинските им имена. Със сигурност на много от тях написаното няма как да им се хареса, тъй като тези хора са във властта, а знаем, че онези, които са във властта никак не обичат за тях да не се пише само хубаво. Всичко описано в книгата се е случило действително и няма никакви измислици. Опитах се да пиша безпрастно, но в същото време емоционално, защото и мафиотите, и ченгета, и политиците са хора, а не пластмасови човечета и никога не са само черни, или бели. Знам, че някои от описаните ще подскочат от това, което съм изнесла, но това е самата истина – без никакъв грим или евтини маски.

-Кога излиза, колко страници е и каква е цената. От къде могат да си я купуват читателите?

- Книгата излиза от печат на 16 октомври, а на книжния пазар ще е от 19 октомври. Цената и е 15 лева. Звучи скъпо, но не е защото е някакво луксозно издание, или ще печеля от нея, а просто защото се получи твърде голяма – 530 страници и няма как да е по-евтина. Всеки, който иска може да си я купи от книжарниците и всички места, на които продават книги.

- В какво те превърна afera.bg? Защото според някои вече си институция!

- Хахаха, е чак пък институция! И за мен беше малко изненадващо, че afera.bg така бързо набра скорост и всякакви среди, включително и управленски започнаха са се съобразяват с afera.bg, но това наистина е факт. Сигурно се дължи на необятната мощ, влияние и достъп до огромен брой точки на Интернет. Но аз мисля, че по-скоро afera.bg успя, защото има безпощадно, остро перо и не жали, и не се навежда на никого. Хората са зажаднели за нещата, казани в прав текст. Afera.bg е отворена за всякакви позици и разследвания, а и гони темите си като питбул.

-Някои те наричат “говорител на Алексей Петров”, защото той доста често присъства на страниците на твоята медия. Твоето мнение за
скандала около името му!


- Някои ме наричат и негова любовница. Чувала съм какви ли не кретенизми за мен и Алексей. Нещото, което дразни онези, които ме наричат негов говорител е, че никога не крия позицията си и че може би единствена от журналистическата гилдия, когато е прав, подкрепям Алексей Петров. И това е не защото съм му говорител, не защото сме гаджета, а защото е имало период, в който с Алексей Петров сме били „братя по оръжие”. Това също може да се прочете вкнигата „Бандитска Варна”. И понеже познавам Алексей, а не съдя за него само по олигофрениите, които говорят Костов, Драшков и компания, ще ти кажа, че Алексей Петров е изключителна фигура и боец. И нещо ужасно важно – за разлика от онези, които му създадоха легендата на бандит, убиец и мръсник, които всъщност се дълбоко в себе си се припознават в тези характеристики, Алексей е от страната на „добрите”. За съжаление поради спецификата на работата му вс спецсбужбите и годините, в които е бил на прикритие, тези неща никога няма да излязат на бял свят, но това е рискът на този занаят. Алексей бръкна в раната на подкупните олигархични и политически кръгове и затова днес го сатанатизират. И ако утре стрелят пак срещу него, ще са същите хора, които го направиха през 2002 година, тогава, когато трябваше да го спрат за да оглави НСБОП, хората, които и днес управляват.

- Какво е истинското място на Алексей Петров на политическата сцена и пред обществото според теб ?

- Тепърва Алексей Петров ще налага територията си. Тези, които ме уплрекват, че съм му говорител и че само го защитавам, са в дълбока идиотска грешка. Няма по-остър и яростно безпощаден критик на Алексей Петров от мен. Ние не винаги сме на еднакви позици, даже напротив, но аз знам, че той никога няма работи против интересите на държавата.

-Вярваш ли на Бойко!

- Бойко все още живее в 1993 година и дава вид, че е бригадир на наказателна бригада. Аз го следя още от появяването му на медийната сцена, защото без коленичилите медии пред него от години, той никога нямаше да се случи такъв, какъвто е сега. Има хъс, има и желание, но е твърде обвързан с определени олигархични кръгове и затова не му вярвам.

- Тежи ли свободната медия?

- Не ми тежи. Радвам и се. Afera.bg я създадох сама, с неколцина приятели, на които от сърце благодаря. Ти също си ми помагал безкористно и това не се забравя. Докато мога ще я правя и с цената на всичко ще остоявам afera.bg да остане нахална, млада и свирепа към корупцията, далаверите и българските афери. Този живот е за смелите!

Няма коментари: