четвъртък, 2 септември 2010 г.

ДЪЛГИЯ РЕКЕТИРАЛ ВЛАСТТА!? Трифонов иска чрез народната воля да получи своя телевизия при това на тепсия!


Ако се чудите защо Слави Трифонов през последните месеци е обхванат от идеята да изиграе за втори път своя танц от зимата на 1996–97 година, ще се опитаме да ви отговорим. Според последните слухове в медийните и рекламните среди, ставало въпрос за неговата отдавнашна мечта да направи своя телевизия. Вероятно е решил, че ако се прави на страшен, нещата ще станат по-бързо. А при обръщане на палачинката, на което явно залага, даже ще го молят за това, предполагат експерти.Каква би била логиката на една подобна реализация на безспорния талант на виолиста?Отношенията на Дългия и бТВ са в криза не от вчера. Всички помнят драмите от едно горещото лято, когато трябваше да преподписва договора на Шоуто си с канала на Мърдок. Трифонов първо изчезна мистериозно, после разказваше, че е много зле с очите, излизаше на екрана с тъмни очила, а сега е с тънки стъкла на цайсите. Междувременно загуби като продуцент двата най-скъпи проекта на бТВ: Сървайвър и Мюзик Айдъл. Още по-лошото – оказа се, че Евтим Милошев и тандема Иван – Андрей, се справят с класи по-добре от Слави по преценка на публиката, изразена в съответните рейтинги.Рейтингите всъщност открай време не са приятел на Трифонов. Той е далеч от златните си години 2001 -2003 г., когато беше истински цар на ефира.Всеки би приел едно такова развитие за нормално, особено в бизнес като медийния, където всичко се променя не с дни, а с часове. Един бивш комсомолски секретар обаче е друга работа, тълкуват психолози.Затова другарят Трифонов досажда на зрителите с фразички от типа “няма прошка” или както там са му превели призива no mercy, който са му написали като заглавие на поредна чалгоподобна песен и мото на една загубена кампания, уточняват езиковеди.Няма бизнес като шоубизнеса, но и той си има закони! Един от златните е: не преминавай отвъд мярката. Миналата вечер обаче видяхме инсценирана демонстрация пред входа на телевизията с празни колички, направена само за да бъде излъчена и с неясното послание държавата хем да дава пари за ин витро, което тя и без друго иска да направи, хем да не контролира този процес, отсичат преподаватели по публицистика.От екрана се чуха заклинания като: “всички знаем, че ще има билбордове и комисионни, а няма да има прозрачност и бебета”. Представянето на несигурни новини от бъдещето, присъдите “по подозрение” и елементарната манипулация нито се вписват в нормите на шоубизнеса, нито на журналистиката, дават мнението си правници. Което, за сведение на Слави, задължително води и до падане на рейтинги, подкрепят ги от пийпълметриите. Как ли обаче да тълкуваме натъртеното в песента на Слави: “Иде тоя, дето ще изхвърли боклука”, с която илюстрира революционните си теми и идеи? Кого ли има предвид като почистващ пейзажа?!
Трифонов, д-р Щерев е баща на ин витро в България
Понеже Слави Трифонов, който от около два дни е експерт по темата “ин витро” запита от екрана “Кой е този д-р Щерев”, и на него ще отговорим. То не е трудно и го знае цяла България: Атанас Щерев е баща на ин витрото в нашата страна. Дал е живот на хиляди бебета в епруветка, както им се казваше преди четвърт век, когато той стартира метода у нас. А Кеворк го направи широко известен чрез Всяка неделя. По български, в зората на ин витрото имаше и делене кой е по-по-най в тази област, но докторът – конкурент наиме Узунов изпадна от медиите впоследствие. Като майстор на своя занаят Кеворк извади двамата млади лекари тогава като контрапункт на друга схватка в бранша – на Чирков и Драгойчев. Дано поне тях тв водещият да ги е чувал.
Двойките дължат парите на Милен Велчев
Милен Велчев е авторът на идеята за подпомагането на ин витро в България. От 2005 г. държавата подкрепя процеса с по около хиляда лева на двойка, а от тази година отпуска 10 млн. лв., с които 2000 семейства ще се сдобият с рожби. Това се прави за първи път у нас, а и няма много други държави с толкова засилено внимание към бебетата в епруветка. Особено пък сред бедните, каквато е нашата страна.
Цветелина Бориславова правеше такава кампания
Много билбордове за ин витро наистина се правеха, но не от държавата, а от банка. Цветелина Бориславова бе подела такава кампания, с която хем да помогне на хората, хем да рекламира една кредитна институция. Благородната мисия обаче не успя да постигне огромен успех както по банкова, така и по обществена линия. Вероятно затова сега фондация Искам бебе натиска държавата да управлява средствата на всички данъкоплатци по програмата.
Фирмата на Дългия е американска
Седем – осми АД - фирмата, която продуцира родолюбивото и патриотично Шоу на Слави всъщност е 99,576% американска собственост, на Фулмър Ентертейнмънт. Това установи вчерашна проверка на 19’ в регистрацията на ДАКСИ. 0,361% от капитала пък са на Станислав Тодоров Трифонов, когото си знаем като нашия обичан Слави.Предишна проверка, публикувана навремето в сп. КОЙ, даже беше локализирала въпросната американска фирма – чорбаджия на Шоуто, в щата Делауеър, който е най-известен с либералния си данъчен режим, наричан от лаиците “офшорен”.

Лили Цветкова

Няма коментари: