събота, 4 септември 2010 г.

СКАНДАЛНИЯТ ИЗДАТЕЛ ОГНЯН МЛАДЕНОВ ПРЕД ПОДЗЕМНА МЕДИЯ : БЪЛГАРИЯ Е ОРИСАНА ДА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ МАФИЯТА!


- Кой и защо уби Боби Цанков?
- Мафията го уби. Тази на която той переше парите се криеше зад прозвището,
” журналист” и “водещ”. Те го застреляха, убеден съм в това. Конкретни имена не мога да посоча но опредено не са случайни хора или на ниско ниво.
- Беше ли доносник на полицията?
- Абсолютен доносник. На всички. Можеше да те продаде за два лева. Тук идва реда да кажа че преди години когато Георги Стоев напусна издателство “Световит”, Цанков дойде на среща с мен и поиска да го замести. Каза ми че ще прави по скандални книги от тези на Стоев и щял да пише уникални неща. Попитах го дали са истина както твърдеше Жоро. Цанков ми каза че не са истина ама на кой му пукало. Важното е да се продават и да се правят пари.
- Смятате ли, че това е истинската причина за неговата смърт?
- Да, убеден съм. Вие бихте ли простили предателство, защото аз – не. Цанков беше подлец, измамник и доносник такива и ада не ги искат. С кой акъл бе решил да става мафиот не ми е ясно. Че в мафията честта и достойнството са основни качества и твърди закони.
- Има ли посегателство над свободното слово в България?
- Не, няма. Честно да ви кажа да спре една книга от печат и разпространение за един човек с много пари и власт е фасулска работа. Той никога няма да тръгне да трепе този или онзи. Или ще погине при разпространителите или печатницата ще обърка нещата. Това са глупости префасонирани... Знаем го всички издатели но фасонирано мълчим....
- Ще успее ли министър Цветанов да хване убийците?
- Да бе да. Да хване убийците. Това да не ти е екшън филм. България е орисана да бъде такава и не са ни виновни политиците а ние обществото. Дори да има желания Цветанов което определено ме съмнява, ще се постарае да потули случая но не и да се тормози търсейки убийците на един доказан измамник.
- Каква е ролята на Маргините?
- Жертвена. Гърмят от интереси не от факти.
- Боби измамник ли беше, или ние прекалено наивни да му вярваме?
- Знаеш ли, сигурно сега душата на Цанков е излъгала дори висшите сили да го пуснат в рая. Не се подигравам. Боби беше природно надарен лъжец и измамник. Талант. Това малко го могат. Той обаче пресече границата...

Едно интервю по телефона на
Деси Монева

Няма коментари: