вторник, 31 август 2010 г.

АТАНАС ПАНАЙОТОВ: ПОЛИТИЦИТЕ НИ СА НАЙ - ГОЛЕМИТЕ МАФИОТИ!


Наско, интересът е огромен към твоите книги „Кокаин”, от днес с вестника из цяла България ще се продава третата част и то само срещу 5 лева. Кое прави твоето творчество толкова търсено, а теб популярен?
Истината! И героите, разбира се. В Кокаин са Поли Пантев, Кузман Гуслеков, Иво Карамански, Жоро Илиев, политици, кинтексаджии, мутри, ченгета и най-вече пресъздадените от мен картини и описаните държави – тяхната история. Малко хора са чували изобщо за Кузман Гуслеков – водеща фигура в подземния свят. Или Румен Картиста. А за държави като Гамбия и Сиера Леоне колко са чували? Много от читателите дори не знаят къде са! Аз съм от малкото късметлии, обиколили почти целия свят. Имам какво да кажа на хората. Моите герои са истински, много вече ги няма между нас, но много са живи и все още се занимават с това, за което пиша. Мислите ли, че Младен мутафчийски е само един обикновен хотелиер? Или Любен Гоцев безпомощен старец? Или Бойко Борисов не е мутра? Мафията в България това са политическите партии, генералите от МВР, бившите куки от ДС и техните протежета – олигарси, медийни магнати, наркобарони. След като Георги Първанов е бил председател на БСП(БКП), най-мафиотската структура, какъв е той тогава. Разбира се – КАПО! А той президент на България. Бойко Борисов пък е премиер. Още един КАПО!
Това е тъжното на българския преход и нещастието на българите, които останаха в родината си. Ето, тази истина прави популярността на Атанас Панайотов. Не на Яне Янев и Волен Сидеров, които са дирижирани. Може и за тях да напиша книга, стига моите читатели да искат да научат и за тях истината. Аз лично желая да започна да пиша различни от досегашните ми книги. Но, може би, съм призван да пиша имено в този жанр.
Не се ли страхуваш за живота си. Да, като всеки нормален човек и аз се страхувам. Навърших 50, две-трети от моя живот са минали. Поживях си доста добре. Нарадвах се на най-красивите жени по света, обиколих над 150 държави, имам три прекрасни деца. Колкото-толкова! Все някой трябваше да напише истината. Явно бог е избрал мен. Това е съвременната история на България. Моите книги ще останат за поколенията. Може да влязат някога и в учебниците.
Ти познаваш лично повечето от твоите герои. Не си ли бил и ти мутра? Те не биха те допуснали близо до себе си, ако не си един от тях!
Мутрите са бивши спортисти и милиционери. Това са така наречените „борци”, които се появиха след 1990 г. Но между тях има гребци, боксьори, щангисти, всякакви спортисти, както и ченгета като Иван Иванов, който беше партия с Иво Карамански.
Познавам повечето лично, с някои, които останах живи и досега съм в отлични отношения. Бил съм близък с Иво Карамански, с Жоро Илиев, с брат му Васко, с Илия Павлов сме израснали в един двор. Милчо Бонев купуваше мои книги и ги подаряваше, както и Любчо Стоянов. Кузман Гуслеков го познавам от Хамбург, та нали аз направих паспорта на жена му Мария, за да избяга от Унгария. Не ми плати 1000 марки и взеха, че го убиха. Румен Каратиста, Пацо Фалконети и много други също са ми били познати. Аз не си бъркам в носа, за да си измислям истории. С Живко Колев Жеков бяхме съдружници преди да го ликвидират – удавиха го в язовир „Овчарица”. Все пак съм Насо Испанеца, много преди да стана Краставицата! Мен ме мразят политиците и кукловодите. От тях трябва да се пазя. А с тия момчета аз съм израснал и няма какво да делим. Те и аз сме от улицата, тогава може да се каже, че и аз съм мутра, но бухалка не съм държал в ръка, не съм пребивал и убивал за пари. Ние бяхме хашлаци, които системата превърна в тарикати и мутри. До промените през 1990 г. Всички по-отворени момчета бяхме тарикати. Занимавахме се с чейндж – смяна на валута, търговия с дънки, злато и сребро, всякакви далевери, от които се изкарваха кинти. В цяла България да сме били най-много 1000 души. Това са момчетата от „Шапките”, „Бразилия”, „Хавана”, „Покойника”, „Кристал”, „Колумбия”, „Медовина” и „Магура”: чейнджаджии, производители и комарджии. След промените всеки стана тарикат. Кога гащници като Иван Костов, Петър Стоянов или Надежда Михайлова, дотогава държавни служители с по 150 лева заплата, са предполагали че ще станат милионери. Или Ахмед Демир Доган? Хем селянин хам циганин. Визирам тях, защото тези от БКП имаха доста мая, а и са знаели какво ще стане и чрез дружествата в чужбина станаха неимоверно богати, също и от кредитите. Сега милионерите са ужасно много. Никой не бе чувал нито за Диневите, нито за Герговците, нито за Арабаджиев, нито за когото и да е било от сегашните олигарси. Хора от бившата ДС и висшата номенклатура на БКП, които трябваше да бъдат разстреляни, сега пак са в управлението на страната и са едни от най-богатите българи. Тодор Живков, трябваше да има съдбата на Николае Чаушеску, но вместо да го изправят до някоя стена и ликвидират, той беше охраняван от сегашния премиер на страната Бойко Борисов. Ето в такава държава живеем. И някой като мен трябва да го буди този народ. Мутрите бяха създадени от ДС, беше им дадена зелена светлина и затова се стигна до това дередже, на което сме в момента. Много лесно беше да си мутра, стига да си по як. Грабиш, изнудваш, пребиваш, убиваш, а съд няма! Никой не те закача. Че малко ли ченгета и те станаха мутри? Аз съм бил сред всички тези хора, които изброявам и ги познавам. И затова мога да пиша за тях, защото знам много неща от кухнята.
Спомена за твои лични проблеми. Ще ги споделиш ли с нашите читатели?
Да, защото стигнах чрез тях до една измама, макар и съвсем официална, как банката на Цветелина Бориславова СИБанк ограбва българите. Цветелина е любовница на Бойко Борисов и нищо чудно да се окаже, че банката е негова, а не нейна. Преди тя да стане собственик, пък беше Славчо Христов, тайният приватизатор на Иван Костов. Изобщо от Костов на Симеон, от него на Бойко, доста омагьосан кръг, нали? За сметка на нас, обикновените граждани. Съпругата ми е чужденка, африканка. За да си продължи престоя, слушай ме внимателно и ме цитирай дословно, тя трябва за заплати за 6 месеца 200 лева, за 1 година 500, за постоянно – 1000 лева. Майка, която е безработна и си гледа дъщерята (български гражданин) трябва да плаща на държавата, за да отглежда собственото си дете!!! Този закон може само идиот да го измисли и пак идиоти да го гласуват. Ако на един швед, германец, норвежец или французин му поискат 1, 2 или 4-5 минимални заплати, за да продължи престоя на съпругата си в неговата страна, той ще сметне чиновника за рекетьор, ще бръкне, ще извади пистолет и ще го застреля. А, аз когато повиша тон и си потърся правата, като съпруг на чужденка от Африка, гишето се затваря и няма от кого да поискам обяснение, защото нито една служителка в „паспортен отдел” на МВР няма бадж с нейното име. Сега вече някои слагат, ама това ми е коствало много нерви. Отделно нито една не знае английски и все аз трябваше да придружавам съпругата си. А там се работи само с чужденци – абсолютна шуробаджанащина. Как ЦБ и ББ крадат от мен, от теб, от всички останали? Таксата за 6 месеца, вече казах, е 200 лв. Но на гишето първо ти искат 10 лв. за молба, като казват: Молбата струва 10 лв. Отиваш на касата да платиш, която не е каса, не,не! А банката на Цветелинка СИБанк и плащаш не 10, а 13 лева. Което е 30% отгоре! Без някой да те е предупредил! А таксата е 10 лева! Никой не ти е казал 13 лв.! При 100 милиона внесени такси за молби са 30 милиона, за една година. Колкото струва една предизборна кампания. В случая на ГЕРБ, защото нали Цветелинка и Бойко имат туй-онуй! След молбата, която ти се одобрява, трябва да внесеш 200 лв. На гишето ти казват: внесете 200 лева! Пак те чака изненада! Не 200 лв., а 220 лв. ти се искат на гишето! Тоз път повече пари по-малък процент 10%. При 1 милиард са 100 милиона – колкото да си позволиш да купиш един курортен комплекс като Папморово, където кака Цвети инвестира здравата, но не с нейните, а с моите и твоите пари. Та СИБанк не е само на бул.”Мария Луиза”, а навсякъде, където има паспортен отдел! Като си плащаш здравните осигуровки пак цакаш на тях, пак процент, за тях е 25%. Така се става милионер. И аз го пиша в книгите си. Хората ме четат, но не се вдигат нито на бунт, нито на революция. Обратното – гласуваха и избраха Боко Тиквата! В крайна сметка всички правителства са демократично избрани от народа. Костов е мутра, Станишев е мутра, Симеон е мутра, Доган е мутра, Бойко Борисов и той е мутра. Все мутри управляват. Избрани от народа... С това засега приключвам, а личните си проблеми ще ги разкажа в следващото интервю, когато с вестника ще пуснем на половин цена „Секс с мен”.

1 коментар:

Анонимен каза...

Страхотен си Насо!