вторник, 31 август 2010 г.

ХРИСТОФОР СЪБЕВ ФОРИ СВЕТУЛКАТА ПРЕД ПОДЗЕМНА МЕДИЯ : АКО БОЙКО СЕ ПРОВАЛИ ЩЕ ГО АНАТЕМОСАМ!


- Оценката Ви за дни управлението на Бойко Борисов!
- В България от години начело на страната застават хора които имат мисия да я водят към блатото. Денонощно се моля на Бог, Бойко Борисов да не се окаже поредният слуга на сатаната. Моля се на Бога, този народ на престане да бъде измъчван и непрестанно се боря за това. За това бях отлъчен от църквата, за това службите застават продажни журналисти да пускат откровени лъжи че съм болен от рак, защото не искат да съществувам. Но за това Бог ме пази и ако Бойко Борисов служи на него му пиша висока оценка, но ако е поредният слуга на сатаната ще има моята Анатема! Всичко е в душата му дано не я е продал вече...
- Ще излезе ли България от кризата?
- Не, рак – мерак ме мъчи да се оправи държавата, господине. Ще се оправим само тогава когато като хора се единим и вярваме в Бога. В противен случай ще страдаме ние и нашите поколения.
- Как да преборим кризата, корупцията и престъпността?
- Аз съм един от малкото хора които съм бил в политиката и не съм черпел никакви дивиденти от нея. Давал съм но не съм взимал. Знам как започнаха хора като Ахмед Доган, Жельо Желев , Иван Костов всички до един слуги на Държавна сигурност. Обаче ги пое лакомията, продадоха се. Това ни докара до това дередже. Политиците предадоха България и за това ще горят в ада.
- Кой е главният виновник за сегашната ситуация в България!
- Веднага казвам – Църквата. Тези продажни църковни мафиоти начело с майор Максим до един кучета на държавна сигурност. Не можеш да бъдеш духовник да приемаш проблемите на хората да защитаваш душите им пред Бог а после да идеш и да снасяш на началникът ти от ДС. Това е кощунство на църквата, това е нашата инквизиция. Гонен съм и от двата синода защото разбрах че до ден днешен те са царството на алчността, порока и греха....

Блиц интервю по телефона
ДЕСИ МОНЕВА

Няма коментари: